Lai noskaidrotu iedzīvotāju viedokli par Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darbu un pilnveidotu sniegto pakalpojumu kvalitāti, līdz 30. novembrim jelgavnieki aicināti piedalīties aptaujā. Aizpildīt anketu iespējams gan klātienē, gan elektroniski.
Sintija Čepanone
Jelgavas pašvaldība apmeklētāju anketēšanu veic jau kopš 2005. gada, un tās mērķis ir noskaidrot Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu un atbilstoši tam pilnveidot un uzlabot pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti iedzīvotājiem, informē pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvaldē.
Paust savu viedokli jelgavnieki var līdz 30. novembrim – anketu aizpildīt iespējams klātienē, vēršoties pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, vai elektroniski – aptauja pieejama pašvaldības mājas lapā www.jelgava.lv.
Aptaujas anketā iekļautie jautājumi ļaus noskaidrot jelgavnieku informētību par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, informācijas pieejamību un apkalpošanas kvalitāti. Tajā respondentiem jāatbild uz sešiem jautājumiem, tostarp sniedzot savus ieteikumus Klientu apkalpošanas centra darba uzlabošanai.
Jāpiebilst, ka iedzīvotāju viedokļa noskaidrošanu ik gadu paredz Jelgavas pilsētas pašvaldībā ieviestās Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarta (ISO 9001:2008) prasības.
Foto: Ivars Veiliņš