5.5 °C, 2.9 m/s, 61.7 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiŪdens skaitītāju rādījumu iesniegšanai JNĪP piedāvā četras iespējas
Ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanai JNĪP piedāvā četras iespējas
22/07/2014

Lai klientiem atvieglotu nama pārvaldnieka informēšanu par ūdens skaitītāja rādījumiem, SIA „Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde” (JNĪP) piedāvā četras iespējas, un dzīvokļu īpašnieki var izvēlēties sev ērtāko veidu skaitītāju rādījumu iesniegšanai. Tikai precīzu datu paziņošana ļauj veikt taisnīgāku ūdens patēriņa sadali un izvairīties no situācijām, kad dati, ko uzrāda mājas skaitītājs, atšķiras no iedzīvotāju iesniegtajiem.

Lai klientiem atvieglotu nama pārvaldnieka informēšanu par ūdens skaitītāja rādījumiem, SIA „Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde” (JNĪP) piedāvā četras iespējas, un dzīvokļu īpašnieki var izvēlēties sev ērtāko veidu skaitītāju rādījumu iesniegšanai. Tikai precīzu datu paziņošana ļauj veikt taisnīgāku ūdens patēriņa sadali un izvairīties no situācijām, kad dati, ko uzrāda mājas skaitītājs, atšķiras no iedzīvotāju iesniegtajiem.

Pašlaik informēt JNĪP par skaitītāju rādījumiem iespējams kopumā četros veidos, taču uzņēmums tomēr aicina izmantot vienkāršāko – skaitītāja rādījumus ievadīt JNĪP informatīvajā sistēmā. Lai klienti varētu izmantot šo iespēju, dzīvokļu īpašniekam jāreģistrējas JNĪP mājas lapā, sadaļā „E-lietas”, norādot savu drošības kodu (norādīts ikmēneša rēķinā) un e-pasta adresi. Informatīvās sistēmas izmantošana dzīvokļu īpašniekiem ne tikai sniedz iespēju pašiem nodot ūdens skaitītāju rādījumus, bet arī virtuāli saņemt un apmaksāt ikmēneša rēķinus, kā arī nodrošina citas priekšrocības.

Tāpat saglabāta iespēja ikmēneša skaitītāja rādījumus nodot dzīvokļu īpašnieku pilnvarotajām personām – Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumā ir paredzēts, ka katrai mājai ir nepieciešama kontaktpersona, lai nodrošinātu saikni ar mājas pārvaldnieku un kvalitatīvām noritētu pārvaldīšanas process.

Informēt par skaitītāja rādījumiem var arī, zvanot un tos pasakot JNĪP Klientu daļas darbiniekiem, taču, izvēloties šo iespēju, klientiem jāņem vērā, ka ne vienmēr šo pakalpojumu iespējams nodrošināt. Proti, tieši mēneša beigās, kad jāiesniedz kārtējie dati par patērēto ūdeni, telefona līnija ir noslogota, līdz ar to dzīvokļa īpašniekam var arī neizdoties uzreiz sazvanīt pārvaldnieku.

Savukārt tiem klientiem, kuriem ērtāk šķiet rādījumus paziņot klātienē, ir nodrošināta iespēja to izdarīt visos JNĪP norēķinu punktos – pilsētā tādi ir septiņi.
 

Informācija sagatavota
JNĪP