Klientu konsultants

Prasības pretendentiem:

  1. Augstākā izglītība;
  2. C līmeņa 1.pakāpes valsts valodas prasme;
  3.  Labas datorprasmes;
  4.  Izcila saskarsmes kultūra klātienē, pa telefonu un e-vidē;
  5. Vēlme palīdzēt klientiem;
  6. Spēja strādāt komandā un stresa apstākļos.

Galvenie pienākumi:

  1. Sniegt informāciju par iespējām saņemt sociālos pakalpojumus, sociālo palīdzību, bezmaksas juridisko palīdzību un veselības veicināšanas pasākumus;
  2. Pieņemt un reģistrēt klientu iesniegumus brīvprātīgās iniciatīvas pabalstu piešķiršanai (bez ienākumu izvērtēšanas) saskaņā ar normatīvajiem aktiem;
  3. Veikt izziņu izsniegšanu par trūcīgas, maznodrošinātas un krīzes situācijā nonākušās mājsaimniecības statusu.

Piedāvājam:

  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • Draudzīgu darba vidi;
  • Sociālās garantijas;
  • Iespējas saņemt profesionālo apmācību.

Mēnešalga (bruto):  910 euro (pārbaudes laikā 80% no mēnešalgas).

Motivētu pieteikuma vēstuli un CV līdz 30.09.2022. sūtīt uz e-pastu: soc@soc.jelgava.lv. Tālrunis informācijai: 63048907.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.