2.2 °C, 2.1 m/s, 75.3 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiPilsētaAtkritumu izvešana kļūs lētāka; jauna līguma noslēgšanai saņemti 700 pieteikumi
Atkritumu izvešana kļūs lētāka; jauna līguma noslēgšanai saņemti 700 pieteikumi
11/05/2021

No šī gada 1. jūlija atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumus Jelgavā sāks sniegt pilnsabiedrība JKP. Šobrīd līdz 30. jūnijam iedzīvotājiem un juridiskām personām ir nepieciešams noslēgt jaunu atkritumu apsaimniekošanas līgumu ar pilnsabiedrību JKP. Uzņēmums ziņo, ka no 5. līdz 11. maijam saņemti vairāk nekā 700 pieteikumi par jaunu līgumu slēgšanu un ar teju 400 klientiem jau noslēgts jaunais līgums. 

Pilnsabiedrība “JKP” skaidro, ka iedzīvotājus uztrauc jautājums par to, kāda būs atkritumu izvešanas cena, līdz ar pakalpojuma sniedzēja maiņu. Lielākā daļa uzskata, ka tā kļūs augstāka, tomēr tas tā neesot. “Privātmāju iedzīvotājiem un juridiskām personām izmaksas par atkritumu izvešanu samazināsies pat par 17 procentiem, proti, no 24,77 eiro uz 20,57 eiro par kubikmetru,” skaidro uzņēmumā. Piemēram, ja līdz šim konteinera ar ietilpību 240 litri izvešana vienu reizi mēnesī izmaksāja 5,94 eiro, tad no 1. jūlija šī maksa būs 4,94 eiro.

 

 

Līdz ar pārmaiņām atkritumu apsaimniekošanā, katram atkritumu radītājam – gan privātpersonām, gan juridiskām personām, gan daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem – līdz 30. jūnijam ir jānoslēdz jauns atkritumu apsaimniekošanas līgums ar pilnsabiedrību “JKP”.

 

Līdz 11. maija rītam uzņēmumā saņemti vairāk nekā 700 pieteikumi no iedzīvotājiem par jaunu līgumu slēgšanu, tostarp 37 procenti iesniegumu saņemti elektroniski. Šobrīd apstrādāti un parakstīti ir jau 386 jauni līgumi. Uzņēmumā norāda, ka klienti aktīvi izmanto iespēju noslēgt līgumu elektroniskā formā, izmantojot e-parakstu vai “Smart ID”. “Diemžēl ir daļa klientu, kuri vēl izmanto nepilno “Smart ID” versiju, tamdēļ parakstīt līgumu elektroniski viņiem nav ļauts. Kā to var mainīt, klienti var uzzināt “Smart ID” mobilajā lietotnē,” papildina uzņēmuma Klientu apkalpošanas nodaļa.

 

 

Uzņēmums norāda, ka katrs pieteikums tiek apstrādāts manuāli un, konstatējot nepilnības, ar klientiem uzņēmums sazinās personīgi. Klienti mudināti jauna atkritumu apsaimniekošanas līguma parakstīšanu neatlikt uz pēdējo brīdi.

 

Klātienē jauno līgumu iespējams parakstīt pilnsabiedrības “JKP” klientu apkalpošanas centrā Dobeles šosejā 34 katru darbdienu no pulksten 8 līdz 19 bez pusdienas pārtraukuma un sestdien, 12. jūnijā, kad klientus pieņems no pulksten 8 līdz 17. Līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte).

 

Līgumu var noslēgt arī elektroniski mājaslapā www.atkritumijkp.lv, līgumu parakstot ar drošu elektronisko parakstu vai izmantojot savas bankas “Smart ID” reģistrāciju.

 

 

Foto un infografika: pilnsabiedrība “JKP”, Jelgavas pilsēta

 

Informācija sagatavota

Jelgavas pilsētas pašvaldības

Sabiedrisko attiecību pārvaldē