6 °C, 3.6 m/s, 90.4 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiPašvaldībaPašvaldības Klientu apkalpošanas centrs biežāk saņem iesniegumus elektroniski
Pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs biežāk saņem iesniegumus elektroniski
29/04/2020

Lai nodrošinātu pilnvērtīgu iedzīvotāju apkalpošanu, Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs arī ārkārtējās situācijas laikā nodrošina klientu pieņemšanu klātienē. Taču, ņemot vērā drošības pasākumus, klātienē klienti aicināti ierasties tikai īpašas nepieciešamības gadījumā. Kā norāda Klientu apkalpošanas centrā, izmaiņas ikdienas darbā ir jūtamas, samazinoties klātienē apkalpoto klientu skaitam, taču vienlaikus pieaugot attālināti sniegto konsultāciju apjomam.

Klientu apkalpošanas centra vadītājs Jānis Zemene informē, ka klātienē apkalpoto klientu skaits krīzes laikā ir pakāpeniski samazinājies, līdz ārkārtējās situācijas izsludināšanai vienas nedēļas laikā apkalpojot vidēji 300 līdz 400 klientu, turpretī šobrīd – aptuveni 100 klientus nedēļā. Kopš ārkārtējās situācijas izsludināšanas kopumā pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā klātienē pieņemti vairāk nekā 700 cilvēki. J.Zemene skaidro, ka klātienes apmeklētāju skaita sarukums norāda uz to, ka cilvēki izvērtē, vai izskatāmais jautājums risināms klātienē, vai tomēr to iespējams veikt attālināti. Tāpat pie Klientu apkalpošanas centra ieejas ieviesta iesniegumu kaste, kurā var atstāt iesniegumus ar lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu pašvaldībai par tās darbu. Ārkārtējās situācijas laikā mainīts arī apmeklētāju pieņemšanas laiks klātienē: pirmdienās no pulksten 12 līdz 17, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no pulksten 9 līdz 15 un piektdienās no pulksten 9 līdz 14.

 

Vienlaikus J.Zemene informē, ka kopš marta vidus vērojams elektroniski iesniegto dokumentu skaita pieaugums. Šobrīd pašvaldības administrācija vidēji dienā saņem 70 līdz 80 elektroniski iesniegtus iesniegumus. “Kopš valstī izsludināta ārkārtējā situācija, klientu centrs vairāk konsultē telefoniski, aicinot dokumentus iesniegt elektroniskā veidā. Šobrīd iedzīvotāju aktuālākie jautājumi, par kuriem tie vēršas pašvaldībā, ir būvniecības procesi, sakņu dārzu noma, nekustamā īpašuma nodokļa jautājumi. Telefoniski salīdzinoši daudzi klienti interesējās par sociālo palīdzību krīzes situācijā. Savukārt uzņēmēji šobrīd ar iesniegumiem visvairāk vēršas par būvniecības procesiem, zemes uzmērīšanu, kā arī par nekustamā īpašuma atvieglojumiem, taksometru licencēm,” stāsta J.Zemene.

 

Jautājumu gadījumā pašvaldība aicina iedzīvotājus sazināties ar Klientu apkalpošanas centru, zvanot pa tālruni 63005522, 63005537 vai elektroniski, sūtot dokumentus pa e-pastu dome@dome.jelgava.lv. J.Zemene aicina klātienē ierasties tikai īpašas nepieciešamības gadījumā un pēc iespējas izmantot attālinātās saziņas iespējas.

 

 

Foto: Jelgavas pilsētas arhīvs

 

Informācija sagatavota

Jelgavas pilsētas pašvaldības

Sabiedrisko attiecību pārvaldē