Jelgavas valstspilsētas pašvaldībai adresēto iesniegumu izskatīšana
Pakalpojuma sniedzējs
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvais departaments.
Pakalpojuma īss apraksts
Personai ir iespēja iesniegt iesniegumu ar lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu pašvaldībai par pašvaldības darbu.
Pakalpojuma saņēmējs
Fiziska persona, Privāto tiesību juridiska persona.
Pakalpojuma izpildes termiņš
30 dienas.
Viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas.
Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi
Bezmaksas pakalpojums.
Veidlapas
Iesniegums pašvaldībai vai brīvas formas iesniegums (Veidlapa 2-2 vai elektroniski aizpildāma E-veidlapa 2-2).
Pieprasīšanas kanāli
e-pasts: pasts@jelgava.lv
Pa pastu: Jelgavas valstspilsētas pašvaldība, Lielā iela 11, Jelgava, LV-3001
Klātiene: Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs, adrese: Lielā iela 11, Jelgava, tālrunis 63005522, 63005537;
Darba laiks: Pirmdiena 8.00-19.00; Otrdiena 8.00-17.00; Trešdiena 8.00-17.00; Ceturtdiena 8.00-17.00; Piektdiena 8.00-14.30.
Saņemšanas kanāli
Elektroniski vai pa pastu, atbilstoši iesniedzēja iesniegumā minētajām norādēm.
Klātiene: Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs, adrese: Lielā iela 11, Jelgava, tālrunis 63005522, 63005537;
Darba laiks: Pirmdiena 8.00-19.00; Otrdiena 8.00-17.00; Trešdiena 8.00-17.00; Ceturtdiena 8.00-17.00; Piektdiena 8.00-14.30.
Pakalpojuma apraksts pa soļiem
Pakalpojuma pieprasīšana
Persona brīvā formā sagatavoto iesniegumu (Veidlapa 2-2 vai brīvā formā), sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu un to iesniedz klātienē, pa pastu vai elektroniski. Nepieciešamības gadījumā pašvaldības darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu. Elektroniski nosūtītam dokumentam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu.
Pakalpojuma saņemšana
Saņemtais dokuments tiek reģistrēts un nodots konkrētai amatpersonai (atbildīgajam speciālistam) izskatīšanai, izpildei vai tiek pieņemts zināšanā. Atkarībā no situācijas tiek sagatavota atbilde, atbildes vai lēmuma projekts. Atbildes projekts tiek iesniegts parakstīšanai, bet lēmuma projekts tiek virzīts izskatīšanai domes sēdē.
Personai atbilde uz iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu tiek sniegta klātienē vai nosūtīta pa pastu vai elektroniski, atbilstoši iesniedzēja iesniegumā minētajām norādēm.
Normatīvie akti, kas attiecināmi uz pakalpojumu
1) Iesniegumu likums (01.01.2008.);
2) Elektronisko dokumentu likums (01.01.2003.);
3) Informācijas atklātības likums (20.11.1998.);
4) Administratīvā procesa likums (01.02.2004.);
5) Ministru kabineta 2018.gada 4.septembra noteikumi Nr.558 "Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība" (stājas spēkā 07.09.2018.);
6) Ministru kabineta 2005.gada 28.jūnija noteikumi Nr.473 "Elektronisko dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtība valsts un pašvaldību iestādēs un kārtība, kādā notiek elektronisko dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm vai starp šīm iestādēm un fiziskajām un juridiskajām personām" (stājas spēkā 02.07.2005.).
Pārsūdzības iespējas
Lēmumu viena mēneša laikā var pārsūdzēt Administratīvās rajona tiesas Jelgavas tiesu namā (Atmodas ielā 19, Jelgavā, LV-3007).
Uzziņas par pakalpojumu
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs, 131.kab.; adrese: Lielā iela 11, Jelgava; tālrunis: 63005522, 63005537; e-pasts: pasts@jelgava.lv
Informācija atjaunota 17.02.2023.