Lietošanas mērķa noteikšana vai maiņa zemesgabalam
Pakalpojuma sniedzējs
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvalde.
Pakalpojuma īss apraksts
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvalde pieņem lēmumu par lietošanas mērķa noteikšanu vai maiņu, vai sagatavo pamatotu atteikumu.
Pakalpojuma saņēmējs
Fiziska persona, Juridiska persona (pilnvarotās personas).
Pakalpojuma izpildes termiņš
22 darba dienas.
Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi
Pašvaldības nodeva – 7.11 euro saskaņā ar Jelgavas domes 2007.gada 28.decembra saistošajiem noteikumiem Nr.185 "Par Jelgavas pilsētas pašvaldības nodevām".
Pašvaldības nodeva par licences kartītes izsniegšanu pasažieru komercpārvadājumiem ar taksometriem iemaksājama Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Finanšu nodaļai, reģistrācijas Nr. 90000049529, konti:
LV96 UNLA 0008 0011 3060 1 (AS "SEB banka")
LV93 HABA 0551 0000 7652 5 (AS "Swedbanka")
LV37 PARX 0005 6975 7000 1 (AS "Citadele banka")
LV05 RIKO 0002 0130 9591 7 (AS "Luminor Bank")
Veidlapas
Iesniegums (Veidlapa 3-3 vai elektroniski aizpildāma veidlapa E-veidlapa 3-3) vai brīvā formā.
Pieprasīšanas kanāli
Klātiene: Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs, 131.kab.; adrese: Lielā iela 11, Jelgava, tālrunis 63005522, 63005537;
Darba laiks: Pirmdiena 8.00-19.00; Otrdiena 8.00-17.00; Trešdiena 8.00-17.00; Ceturtdiena 8.00-17.00; Piektdiena 8.00-14.30.
Pa pastu: Jelgavas valstspilsētas pašvaldība, Lielā iela 11, Jelgava, LV-3001;
e-pasts: pasts@jelgava.lv
Saņemšanas kanāli
Klātiene: Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs, 131.kab.; adrese: Lielā iela 11, Jelgava, tālrunis 63005522, 63005537;
Darba laiks: Pirmdiena 8.00-19.00; Otrdiena 8.00-17.00; Trešdiena 8.00-17.00; Ceturtdiena 8.00-17.00; Piektdiena 8.00-14.30.
Pa pastu vai elektroniski atbilstoši iesniedzēja iesniegumā minētajām norādēm.
Pakalpojuma apraksts pa soļiem
Pakalpojuma pieprasīšana
Personai klātienē vai elektroniski jāiesniedz iesniegums. Elektroniski nosūtītam dokumentam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu.
Pakalpojuma saņemšana
Pēc iesnieguma izskatīšanas, klients saņem lēmumu par lietošanas mērķa noteikšanu vai maiņu.
Lēmumu izsniedz klātienē Klientu apkalpošanas centrā vai nosūta pa pastu vai elektroniski, atbilstoši iesniedzēja iesniegumā minētajām norādēm.
Atgādinājums: Pirms dokumenta saņemšanas jāsamaksā pašvaldības nodeva.
Normatīvie akti, kas attiecināmi uz pakalpojumu
Ministru kabineta 2006.gada 20.jūnija noteikumi Nr. 496 "Nekustamā īpašuma lietošanas mērķu klasifikācija un nekustamā īpašuma lietošanas mērķu noteikšanas un maiņas kārtība" (stājas spēkā 12.07.2006.).
Pārsūdzības iespējas
Lēmumu viena mēneša laikā var apstrīdēt Jelgavas valstspilsētas domē, iesniegumu iesniedzot Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā.
Uzziņas par pakalpojumu
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs; adrese: Lielā iela 11, Jelgava; tālrunis: 63005475, 63005522, 63005537.
e-pasts: pasts@jelgava.lv