Šovasar uzsākti Dobeles šosejas remontdarbi, ko plānots pabeigt vēl līdz gada beigām. Šoreiz portāls www.jelgavasvestnesis.lv centās noskaidrot, kā šos remontdarbus vērtē to uzņēmumu pārstāvji, kuru uzņēmējdarbību vai pakalpojumu pieejamību tiešā veidā ietekmē rekonstrukcijas darbi?
Foto: no CSDD arhīva
Aigars Šadurskis, CSDD Jelgavas nodaļas priekšnieka vietas izpildītājs:
«Mazliet jau remontdarbi tomēr traucē, bet rezultātā iegūsim jaunu, drošu ielu un tas ir tā vērts, lai kādu laiku pieciestu neērtības. Turklāt mēs sarunu ceļā ar darbu veicējiem atrisinājām jautājumu, kā apmeklētājiem atvieglot nokļūšanu CSDD. Uz maģistrālajiem ceļiem tika izvietotas norādes, turklāt to darbu veicēji izdarīja par saviem līdzekļiem. Pret mums izturējās ar sapratni, un šo jautājumu sakārtojām dažu dienu laikā. Domāju, remontdarbus dažu mēnešu garumā nevajadzētu uztvert kā milzīgu apgrūtinājumu, jo rezultātā būs droši krustojumi ar labu brauktuvju segumu un saprotamu satiksmes organizēšanu.»
Guntis Ribaks, SIA «ENRO» autosalona direktors:
«Remontdarbi mūsu biznesu ietekmē uz slikto pusi – jūtami samazinājies apgrozījums. Tomēr domāju, ka tad, kad šoseju pabeigs, klienti atgriezīsies, pat divreiz vairāk nekā bija pirms tam. Kāpēc? Tāpēc, ka katrs autovadītājs gribēs izmēģināt jauno ceļu. Arī mums pašiem būs prieks par vēl vienu sakārtotu ielu.»
Anita Keiša, SIA «Dārzs» valdes locekle:
«Cilvēkiem grūtāk piebraukt, kā rezultātā mūsu klientu skaits sarucis apmēram par 30 procentiem. Līdz ar to mums mazāk darba. Tomēr ceru, ka klienti atgriezīsies, kad iela būs savesta kārtībā. Mani māc bažas, jo esmu dzirdējusi, ka pēc rekonstrukcijas, braucot ārā no pilsētas, nebūs kreisā pagrieziena. Ja tas tā būs, gan pie mums, gan pie citiem uzņēmumiem klientiem būs jābrauc pa apkārtceļiem. Ar laiku jau cilvēki pieradīs, turklāt iela būs sakārtota un tas ir labi.»
Andris Bugnēvics, «Anru-motors» komercdirektors:
«Remontdarbu laikā mūsu apgrozījums ir krities apmēram par 40 procentiem. Tiesa, kad izteicām vēlmi izvietot norādes par to, kur mēs atrodamies, šāda iespēja tika rasta un norādes izvietoja vietās, kuras norādījām. Kad iela būs sataisīta, viss atgriezīsies vecajās sliedēs, jo tā taču ir centrālā pilsētas iela.
Jāpiebilst, ka ar šādu situāciju jau esam saskārušies. Pērn otra mūsu servisa darbu ietekmēja Brīvības bulvāra remonts.»
Artūrs Ošenieks, SIA «Kulk» ražošanas direktors:
«Tas neērtības sagādā mūsu klientiem, jo visa transporta plūsma jāpārvirza uz otru pusi. Mums strādāt tas netraucē, jo infrastruktūra tur ir sakārtota. Mūsu priekšrocība ir tā, ka lielākā daļa klientu mūs jau zina un zina arī, kur atrodamies, tādēļ piebraukšanai atrod arī citus ceļus».