Dobeles šosejas posmā no Pūra ceļa līdz 5. līnijai sākti asfaltēšanas darbi. «Esam sākuši vienā ielas pusē klāt asfalta apakškārtu. Kad tas būs pabeigts, pa šo pusi varēs laist satiksmi – autovadītājiem vairs nebūs jābrauc pa bedrēm,» norāda «Igates» valdes loceklis Māris Peilāns.
Ilze Knusle-Jankevica
«Igates» valdes priekšsēdētājs stāsta, ka vienā Dobeles šosejas pusē ir sākts klāt asfalta apakškārtu, bet to, cik ilgi darbi varētu iet, viņš neprognozē – viss esot atkarīgs no laika apstākļiem. Tomēr skaidrs ir tas, ka šogad plānots uzliet tikai apakškārtu, virskārta tiks klāta nākamgad. «Ieklāsim apakškārtu un, kad pa to varēs braukt, laidīsim satiksmi pa šo pusi. Ziemā asfalts nostāvēsies, lai pavasarī, ja tiks konstatēti kādi defekti, tos varētu novērst apakškārtā – tādējādi nebūs jābojā jaunuzklātais ielas segums, bet tikai apakšējā kārta,» stāsta M.Peilāns.
Kad būs noasfaltēta viena ielas puse un pa to varēs ļaut braukt, ceļu būvnieki ķersies klāt otrai pusei. M.Peilāns apstiprina, ka lielos vilcienos darbi rit pēc plāna un tiks pabeigti kā paredzēts – 2011. gada nogalē.
Portāls www.jelgavasvestnesis.lv jau rakstīja, ka ERAF finansētā projekta «Dobeles šosejas rekonstrukcija Jelgavas pilsētā» ietvaros plānots rekonstruēt Dobeles šoseju no Pūra ceļa līdz Svētes tiltam, ne vien atjaunojot un paplašinot braucamo daļu, bet izveidojot arī gājēju un veloceliņus, uzstādot ielu apgaismojumu. Projekta 1. kārtā sakārtos Dobeles šoseju līdz 5. līnijai, bet otrajā – līdz tiltam. Līguma summa ir 3,44 miljoni latu ar PVN, tostarp 85 procenti ir ERAF līdzfinansējums, trīs – valsts budžeta dotācija un 12 – pašvaldības līdzfinansējums.
Jāpiebilst, ka projekta ietvaros kā apbraucamie ceļi tiks salabotas vēl dažas pilsētas ielas – 1., 4. un 6. līnija. Reāli darbi šeit varētu sākties septembrī, kad būs apstiprināta Dobeles šosejas rekonstrukcijas 2. kārta.
Saskaņā ar līgumu Dobeles šosejas rekonstrukcija jāpabeidz līdz 2011. gada novembrim.
Foto: Ivars Veiliņš