17 °C, 1.2 m/s, 87.4 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaInkubatora uzņēmums izdomājis, kā novērtēt e-rīku efektivitāti
Inkubatora uzņēmums izdomājis, kā novērtēt e-rīku efektivitāti
09/04/2013

Jelgavas Biznesa inkubatora uzņēmums «Metrigen» izstrādājis bezmaksas tviter statistikas un analītikas instrumentu «Sociālais Dižrīks», ar kura palīdzību ikviens tviter lietotājs var ātri un pārskatāmi iegūt svarīgākos datus par savu vai jebkuru citu kontu. «Šī aplikācija risina problēmu, ar kuru saskaras ikviens tviter lietotājs: tviter nepiedāvā pietiekamu statistiku par konta darbības efektivitāti un tā veiktspēju,» uzsver uzņēmuma līdzīpašnieks Uldis Katlaps.

www.jelgavasvestnesis.lv

Jelgavas Biznesa inkubatora uzņēmums «Metrigen»
izstrādājis bezmaksas tviter statistikas un analītikas instrumentu
«Sociālais Dižrīks», ar kura palīdzību ikviens tviter lietotājs var
ātri un pārskatāmi iegūt svarīgākos datus par savu vai jebkuru citu
kontu. «Šī aplikācija risina problēmu, ar kuru saskaras ikviens
tviter lietotājs: tviter nepiedāvā pietiekamu statistiku par konta
darbības efektivitāti un tā veiktspēju,» uzsver uzņēmuma
līdzīpašnieks Uldis Katlaps.

«Sociālais Dižrīks» metrigen.lv/dizriks būs ērts un noderīgs
Latvijas uzņēmumiem, kas vēlas ātri pārraudzīt sava tviter konta
darbības rādītājus, kā arī salīdzināt tos, piemēram, ar konkurentu
sniegumu. «Tas nav tikai statistikas vākšanas instruments.
«Sociālais Dižrīks» veic arī galveno datu analīzi, tādējādi
palīdzot izprast, kā uzņēmums darbojas sociālajos tīklos un kas
būtu jāuzlabo,» stāsta U.Katlaps, piebilstot, ka šos datus var
aplūkot kaut katru dienu un redzēt, kā tā vai cita aktivitāte maina
tviter konta sniegumu.

««Sociālais Dižrīks» palīdzēs sekot līdzi arī reklāmas aģentūru
darbam, ja tās apkalpo uzņēmumu kontus. Atskaites esam veidojuši kā
infografikas – tā, lai tās būtu vizuāli pievilcīgas,» par jauno
aplikāciju stāsta uzņēmuma pārstāvis.

Jāpiebilst, ka šobrīd uzņēmums aktīvi strādā pie tāda paša
nosaukuma sociālo mediju profilu un web lapu statistikas platformas
«Metrigen», kas analizē un vizualizē datus par aktivitātēm dažādos
sociālajos tīklos un interneta vietnēs, izveides. Šobrīd «Metrigen»
pieejama Beta versijā un jebkurš interesents var to izmēģināt bez
maksas, reģistrējoties metrigen.lv .

«Ar «Metrigen» palīdzību varam mērīt un analizēt savu sociālo
tīklu aktivitāšu ietekmi uz mērķauditoriju, turklāt apkopotie dati
ne tikai ļauj novērtēt un uzlabot atdevi sociālajos medijos un web
lapās, bet krietni taupa laiku, ļaujot izvairīties no vairāku
sociālo vietņu un Google Analytics kontu apmeklēšanas, sniedzot
iespēju vienā vietā skatīt web un sociālo vietņu svarīgākos datu
uzskaitījumus un grafikus,» stāsta U.Katlaps.

Šobrīd «Metrigen» strādā ar tādām sociālām vietnēm kā Facebook,
Draugiem.lv, Twitter, Google Analytics. Produktam attīstoties, tiks
pievienotas arī citas sociālās vietnes, piemēram, Linkedin,
Youtube, Google+.