Šonedēļ atklāts 600 Latvijas piensaimnieku izlolots un radīts zīmols – jauna produktu līnija «Pats», kas ir Jelgavas piena pārstrādes uzņēmuma «Latvijas piens» pirmais nozīmīgais solis siera tirgus segmenta paplašināšanā. Siera līnija radīta plašam patērētāju lokam, kas ikdienā regulāri patērē sieru kā pamata vai papildu sastāvdaļu ēdieniem. «Latvijas piena» jaunais zīmols «Pats» ietver divus siera veidus: Krievijas un Holandes sieru.
www.jelgavasvestnesis.lv
««Pats» ir mūsu piensaimnieku – drosmīgu un uzņēmīgu cilvēku – radīts produkts pašmāju siera cienītājiem. Tas ir zīmols, kas spilgti iemieso zemnieku apvienošanās ideju. Latvijas patērētāju vidū Holandes un Krievijas sieru šķirnes ir vispieprasītākās un populārākās, tāpēc vēlamies cilvēkiem dot iespēju uzturā lietot pašmāju šīs markas produktus, kas izgatavoti no Latvijas piensaimnieku sarūpētām izejvielām,» par jauno produktu līniju stāsta SIA «Latvijas piens» valdes priekšsēdētājs Raimonds Freimanis.
Produkts ražots pēc augstākajiem standartiem no kvalitatīva, dabīga Latvijas lekno pļavu govju piena. Patlaban siera ražotne kopumā spēj pārstrādāt 4000 tonnu piena mēnesī, taču ar laiku jaudu plānots palielināt, informē «Latvijas piena» sabiedrisko attiecību speciāliste Madara Zvejniece
Zīmola «Pats» Krievijas un Holandes sieri jau patlaban pieejami mazo veikalu ķēdēs, savukārt aprīļa beigās vai maija sākumā tie būs nopērkami lielveikalos «Rimi», «Iki» un citur. Lai gan «Latvijas piens» ražotne orientējas uz eksportu, «Pats» siera šķirnes būs pieejami tikas Latvijā, tādējādi popularizējot pašmāju produktus un aicinot patērētājus atbalstīt vietējos piensaimniekus.
Līdztekus plaša patēriņa pamatlīnijai PATS, ražotnē top arī tādi Latvijā iecienīti un pasaulē atzīti 60 dienas nogatavinātie siera veidi kā «Trikantālers» un «Trikantālers ar amoliņu vai papriku», vidēji liesais Krievijas un Holandes šķirņu siers, kā arī 90 dienas nogatavinātais «Krievijas Premium». Tāpat «Latvijas piens» ražo jau starptautisku atzinību ieguvušās svaigā siera «Sniega bumbas», kas jau tagad tiek eksportētas uz Vāciju, Slovākiju un Igauniju.
Siera rūpnīcā kopumā investēti 10,5 miljoni latu. Patlaban 90 procentu siera tiek tirgoti Latvijā, savukārt vidēja termiņa attīstības mērķos proporciju plānots būtiski mainīt, eksportējot ap 50 procentiem no saražotā kopapjoma.
Foto: publicitātes foto