Uzņēmums «Flisi», kas apģērbu tirgū ienācis ar plīša kombinezoniem, pielāgojas vasarai un izveidojis jaunu piedāvājumu – velūra kombinezonu kolekciju «FLISI Summer Basic Flisi». Uzņēmuma īpašniece Dace Samuša jaunāko produkciju raksturo tā: «Stilīgi kokvilnas kombīši.» Šobrīd pārdoti jau apmēram 30 pirmie vasaras kombinezoni, kas top pēc individuāla pasūtījuma.
Ilze Knusle-Jankevica
Lai gan vizuāli izskatās, ka audums vasarai varētu būt par biezu, uzņēmēja portālam www.jelgavasvestnesis.lv stāsta, ka materiāls esot plāns, viegls un elpojošs. Arī uzņēmuma mājas lapā ievietots neliels apraksts par materiālu, no kura top vasaras tērpi: «90 procenti kokvilnas, 10 procenti – elastāna. Materiāls viegli kopjams, patīkams taustei, elpojošs. Audumam piemīt augsta gaisa caurlaidība un neliels svars, tas ir īpaši mīksts un viegli kopjams, materiāls neburzās un nezaudē formu un krāsu pēc mazgāšanas.»
«Flisi» ir ģimenes uzņēmums, kas savu biznesa ideju «atrada» ārzemēs. «Ideja radās ļoti spontāni – saņemot dāvanā no Norvēģijas vestus kombinezonus. Tie mūsu ģimeni burtiski pieradināja pie komforta un kustību brīvības, var teikt – aizrāva. Tā ļoti īsā laikā radās doma par kombinezoniem, ražotiem Latvijā un dizainiski piemērotiem Latvijas pircējam,» stāsta uzņēmuma vadītāja D.Samuša. Dažus mēnešus viņi eksperimentējuši ar audumiem un izmēriem, un četri mēneši pagājuši, kamēr tika izstrādāta mājas lapa internetveikals.
Reklāmas jomā uzņēmums paļaujas uz senseno un pārbaudīto metodi «no mutes mutē», tomēr D.Samuša atzīst, ka ar to vien nepietiek. «Labākā reklāma mūsu gadījumā ir apmierināts pircējs, kurš nes mūsu vārdu ģimenē un draugu, paziņu lokā. Tomēr ļoti vērtīgi mums kā jaunam uzņēmumam ir dažādi masu pasākumi, kuros cenšamies būt ar savu reklāmas stendu un informatīviem materiāliem. Esam gatavi stāstīt klientiem par savu produktu,» tā viņa.
Jāpiebilst, ka ikdienā Dace strādā algotu darbu. «Pašlaik mans pamatdarbs ir saistīts ar plastmasas pārstrādes rūpniecību. Algots darbs dod papildu stabilitāti, turklāt tas ir interesants un dinamisks, tāpēc neplānoju no tā atteikties,» stāsta kombinezonu ražotāja, piebilstot, ka savukārt «Flisi» viņai ļauj radoši izpausties ārpus darba un ikdienas steigas.
Foto: no uzņēmuma arhīva