Starp 20 zināmākajiem mazumtirdzniecības zīmoliem Latvijā, «Rimi» atzīts par pircējiem nozīmīgāko zīmolu, secināts starptautiskās aģentūras «Havas» Baltijas pārstāvniecības «Idea Group» veiktajā pētījumā «Meaningful Brands» par zīmolu nozīmi un to ilgtspēju.
www.jelgavasvestnesis.lv
Tāpat «Rimi» novērtēts kā trešais būtiskākais zīmols Latvijā, kas uzlabo iedzīvotāju dzīves kvalitāti – to par nozīmīgu atzinuši gandrīz 70 procenti Latvijas iedzīvotāju. Tikpat daudz aptaujāto norādījuši, ka uztrauktos, ja «Rimi» zīmols pazustu vai beigtu pastāvēt. Augstāko novērtējumu starp mazumtirdzniecības zīmoliem «Rimi» saņēmis gan latviešu, gan cittautiešu vērtējumā. Pētījums arī atklāj, ka Latvijas iedzīvotāji zīmolu Rimi vērtē augstāk nekā, piemēram, Zviedrijas iedzīvotāji savu mazumtirdzniecības zīmolu «Ikea», informē «Rimi Latvia» vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Podskočija.
Pētījumā analizēts un apkopots zīmolu vērtējums pēc vairāk nekā 40 dažādiem kritērijiem, tostarp zīmola tēla vērtējums sabiedrības acīs un piedāvāto produktu kvalitāte, kā arī ieguldījums sabiedrības dzīves kvalitātes un labklājības uzlabošanā. Mazumtirdzniecības segmentā uzņēmums «Rimi Latvia» apsteidzis pat tādus pasaulē pazīstamus zīmolus kā «Ikea», Spānijas lielveikalu konceptu «Mercadona», «Marks&Spencer» un citus.
Zīmolu nozīmības pētījums tika veikts trijās Baltijas valstīs un tajā tika aptaujāti vairāk nekā 14 000 respondentu, aptverot 525 populārākos zīmolus.
Foto: Ivars Veiliņš