Ar oktobri uzņēmuma «Latvijas piens» ražotie produkti veikalu tīklos pieejami ar eksporta zīmolu «TRIKATA». Zīmola ietvaros patērētājiem pieejami puscietie Šveices tipa sieri rituļos, 60 dienas nogatavinātie Holandes un Krievijas sieri, kā arī svaigā siera «Sniega bumbas».
Ilze Knusle-Jankevica
«Pozitīvā patērētāju un siera nozares speciālistu attieksme pasaules tirgos pret mūsu zīmolu ir iemesls, kāpēc arī Latvijā nolēmām ieviest tieši eksporta zīmolu,» skaidro uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Anita Skudra. Zīmols izstrādāts 2013. gadā un sekmīgi ieviests eksporta tirgos Zviedrijā, Somijā, Čehijā un citās – kopumā deviņās – valstīs.
Uzņēmuma vadītāja norāda: uzņēmums apzinās, ka patērētājam nepieciešams skaidrot «TRIKATA» produktu cenas un kvalitātes attiecību. «Patērētāji īsti neizprot, kādēļ mūsu siers ir dārgāks nekā citi produkti, piemēram, siera izstrādājumi vai kādi no importa sieriem. Ar jauno zīmola konceptu vēlamies pasvītrot produkta labās īpašības un unikalitāti – augstas kvalitātes siers bez mākslīgiem konservantiem. Jaunais zīmols ir atbilde uz patērētāju augošajām prasībām pēc dabiskiem un kvalitatīviem produktiem, kas ražoti no pašmāju izejvielām,» tā A.Skudra.
2015. gadā eksporta zīmola attīstībā, piemērojot to Latvijas tirgum, investēti 30 000 eiro, nodrošinot kvalitatīvāku iepakojumu ieviešanu un izstrādājot zīmolam atbilstošu dizainu.
«Latvijas piena» apgrozījums 2014. gadā bija 28,33 miljoni eiro, uzņēmums ir darba devējs 107 darbiniekiem. Eksporta īpatsvaru plānots palielināt līdz 50 procentiem no saražotā. Uzņēmums mēnesī saražo apmēram 250 tonnas siera, atbilstoši tirgus pieprasījumam ražošana tiks palielināta.
Publicitātes foto