Četri Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmuma «Kivvi Cosmetics» produkti iekļuvuši topā, ko ik gadu veido stila un modes žurnāls «Pastaiga» sadarbībā ar nozares profesionāļiem.
Ilze Knusle-Jankevica
Žurnāls «Pastaiga» ik gadu piedāvā savus favorītus kosmētikas un parfimērijas jomā – skaistākos, kvalitatīvākos, efektīvākos un interesantākos produktus deviņās dažādās nominācijās. Tops tiek veidots sadarbībā ar nozares profesionāļiem, pētot produktu sastāvu, ņemot vērā pasaules pieredzi, sekojot par kosmētiku un parfimēriju rakstošo blogeru atsauksmēm un visvairāk pirkto produktu topiem Latvijas veikalos, veicot klientu aptaujas un, protams, testējot pašus produktus. Topā iekļauti produkti, kas bija jaunums Latvijas kosmētikas un parfimērijas tirgū, respektīvi, tirdzniecībā nonāca 2012. gadā. Konkurss šogad notika septīto reizi.
Kategorijā «Attīrošie līdzekļi sejas ādai» iekļauti divi «Kivvi Cosmetics» produkti – «Meža aveņu sejas toniks ar melisas ekstraktu», kā arī «Sejas skrubis ar bambusu un papaijas sēklu eļļu». Savukārt kategorijā «Ķermenis» iekļauti vēl divi «Kivvi» izstrādājumi – «Dzeltenās rozes ķermeņa marmelāde» un «Barojošs roku krēms ar ķiršu kauliņu un vīnogu sēklu eļļu». Jāpiebilst, ka uzņēmums šobrīd tirgū piedāvā 19 produktus, kuru receptūru izstrādā pati uzņēmuma vadītāja Agate Jurkovska-Kanča. Līdz gada beigām produktu klāstu plānots papildināt līdz 25. «Tas nav tik viegls un ātrs darbs. Lai gan izstrādātās receptūras mums ļautu piedāvāt ap 40 dažādu produktu, mūsu produkcijas iepakojums ir unikāls – roku darbs. Mūsu māksliniece visu zīmē ar roku akvarelī, tad darbi tiek skenēti un iestrādāti iepakojumā,» tā A.Jurkovska-Kanča, piebilstot, ka tieši oriģinālais iepakojums ir tas, kas viņu produkciju atšķir no konkurentiem.
Jāpiebilst, ka bioloģiskās kosmētikas ražošanas telpas atrodas Jelgavas biznesa inkubatorā.
Foto: no uzņēmuma arhīva