Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmums «Metrigen» laidis klajā atjaunotu un uzlabotu sociālo mediju profilu un web lapu statistikas platformu, kas analizē un vizualizē datus par aktivitātēm dažādos sociālajos tīklos un interneta vietnēs.
Ilze Knusle-Jankevica
Darbs pie produkta uzlabošanas un pilnveides ilga apmēram gadu – līdz šim tas tika piedāvāts bez maksas testa režīmā, bet tagad šī rīka funkcionalitāte ir būtiski uzlabojusies un tas būs maksas produkts. «Īpaši rūpīgi esam strādājuši pie tā, lai «Metrigen» būtu viegli saprotams, kā arī maksimāli vienkārši un ērti lietojams. Mūsu mērķis nav parādīt visus iespējamos analītikas datu griezumus, bet sniegt pietiekami detalizētu pārskatu par galvenajiem statistikas datiem, kas ietekmē konta pozīcijas konkrētajā web vai sociālajā vietnē,» stāsta uzņēmuma vadītājs Uldis Katlaps, papildinot, ka šo rīku uzņēmumi varēs izmantot paši un tiem nevajadzēs analītikas datu pārskatu sagatavošanai izmantot ārpakalpojumus. Produkta galvenā mērķauditorija ir mazie un vidējie uzņēmumi, kuri vēlas būt lietas kursā par uzņēmuma vai zīmola web un sociālo vietņu kontu performanci un zināt svarīgākos datus.
Šobrīd «Metrigen» strādā ar tādām sociālām vietnēm kā Facebook, Draugiem.lv, Twitter, Klout, Google Analytics, kā arī piedāvā web kontu SEO (search engine optimization) datu analītiku. Produktam attīstoties, tiks pievienotas arī citas sociālās vietnes, piemēram, Google+, Linkedin, Youtube u.c.
Šobrīd «Metrigen» rīka regulārais lietotāju skaits tuvojas jau pieciem simtiem un to vidū ir arī lielie Latvijas uzņēmumi un valsts iestādes, piemēram, Valsts kanceleja, «Rimi», «Lattelecom», «Swedbank», apdrošināšanas kompānijas.
Tagad šis pakalpojums maksā sākot no 7,99 eiro mēnesī, taču 30 dienas to jebkurš interesents joprojām var izmēģināt bez maksas, reģistrējoties mājas lapā www.metrigen.lv.
Foto: ZRKAC
Saistītās ziņas
Inkubatora uzņēmums izdomājis, kā novērtēt e-rīku efektivitāti