13. novembrī Jelgavā notiks bezmaksas seminārs E-komercija no biznesa un mārketinga viedokļa jeb par to, kā jaunās tehnoloģijas ietekmē mūsu pirkšanas un pārdošanas paradumus.
Ilze Knusle-Jankevica
Seminārs sastāvēs no trīs lieliem blokiem. Pirmais – e-biznesa darbības modeļa izvēle – sniegs atbildes uz tādiem jautājumiem: kas ir tavs klients, kas ir tavs piedāvājums, kas ir tavs tirgus laukums, tikai e-bizness vai daļa no kopējā biznesa? Otrajā blokā – Mārketinga instrumentu kombinācijas izvēle e-biznesa attīstībai – tiks apskatītas tādas tēmas kā digitālā un tradicionālā komunikācija, klientu plūsmas radīšana uz mājaslapu, mārketinga analītika efektivitātes uzlabošanai, tava mājaslapa – tavs veikals, kur klientiem patīk atgriezties. Trešais bloks būs par klienta uzvedība e-vidē: kā klients izmanto e-vidi līdz pirkuma veikšanai, kā klients iepērkas e-vidē, kā mērīt klienta uzvedību e-biznesā. Seminārā uzstāsies «If P&C Insurance» AS Pašapkalpošanās e-apdrošināšanas nodaļas vadītāja Baltijā Elita Račiņa.
Seminārs notiks 13. novembrī pulksten 10 viesnīcā «Zemgale» Skautu ielā 2. Papildu informācija par semināru pa tālruni 28646086 (Baiba) vai 63027404 (Ligita) un e-pastu jelgava@chamber.lv, jrta.asociacija@gmail.com. Reģistrēties semināram var ŠEIT .
Semināru rīko Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Jelgavas nodaļa, Jelgavas ražotāju un tirgotāju asociācija (JRTA) un JIC/ Biznesa inkubators (JIC). Tas ir otrais no semināru cikla uzņēmējiem «Uzņēmēju brokastis».
Foto: www.em.gov.lv