Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmums «Digital Score» izstrādājis Latvijā pirmo tirdzniecības centra mājas lapas mobilo versiju, informē inkubatora pārstāve Zanda Lūse.
Ilze Knusle-Jankevica
Kamēr daudzi mārketinga vadītāji domā, ko piedāvāt smartphone lietotājiem un vērtē iPhone un Android aplikāciju izmaksas, «Galleria Riga» pieņēmusi stratēģiski svarīgu lēmumu investēt vienīgajā tehnoloģijā, kas darbojas uz visām mobilajām ierīcēm vienlaicīgi. Arī administrēšanas izmaksas mobilajai web lapai ir zemākas par iPhone un Android aplikāciju uzturēšanas izmaksām. «Izstrādājot mobilo web lapu, uzņēmēji ietaupa naudu un vienlaikus sasniedz lielāku auditoriju,» skaidro mobilās web lapas izstrādātāja, uzņēmuma «Digital Score», vadītājs Jānis Sprenne.
«Pētot lietotāju uzvedību, mēs secinājām, ka, apmeklējot tirdzniecības centru mājas lapas, cilvēki visbiežāk meklē informāciju par veikaliem, restorāniem un kafejnīcām, kā arī labprāt iepazīstas ar īpašajiem akciju piedāvājumiem. Plānojot «Galleria Riga» mobilo versiju, tika rūpīgi domāts par to, lai katrs tirdzniecības centra apmeklētājs ātri un ērti varētu atrast to, ko meklē,» stāsta J.Sprenne. Tirdzniecības centra «Galleria Riga» direktors Māris Āboltiņš papildina, ka mobilajā mājas lapas versijā parocīgi atrodama informācija par darba laikiem, īpašajiem pusdienu piedāvājumiem, atlaidēm, izpārdošanām un tuvākajiem pasākumiem.
«Digital Score» ir pilna servisa interaktīvā aģentūra, kas specializējusies digitālo produktu izstrādes plānošanā, interneta mārketingā un e-komercijā. Uzņēmums būvē stratēģiski perfektus digitālos produktus, realizē dažādas apmeklējuma piesaistes kampaņas, kā arī, izmantojot tiešsaistes kanālus, palīdz pārdot vairāk.