Trīs mēnešu laikā interneta projektā «Autoservisu ceļvedis» Jelgavas autoserviss «Anru motors» saņēmis vairāk nekā 430 vērtējumu, tādējādi kļūstot par šobrīd visnovērtētāko servisu Latvijā. «Ne vienmēr veiksmīga sadarbība ir atkarīga tikai no autoservisa. Visbiežāk to var ietekmēt tieši klients – cik prasīgs, pretimnākošs un atklāts viņš ir. Mūsuprāt, klientu atzinību esam guvuši tieši tāpēc, ka aicinām klientus būt uzstājīgiem, bet paši esam gatavi darīt visu, lai šīs prasības apmierinātu,» tā «Anru Motors» komercdirektors Andris Bugnēvics.
Ilze Knusle-Jankevica
«Statoil Fuel&Retail Latvia» sabiedrisko attiecību konsultante Katrīna Lulle stāsta, ka ceļvedis sāka darboties oktobrī un pirmajos trīs mēnešos «Anru Motors» ir ieguvis krietnu pārsvaru pār konkurentiem – šobrīd kopā ir novērtēti 535 Latvijas servisi, tostarp ap 20 Jelgavas servisi. Balsojumā tiek vērtēta pakalpojumu kvalitāte, cena, ātrums, attieksme un kompetence.
«Anru Motors» speciālisti apkopojuši padomus, kā no autoservisa apmeklējuma iegūt vislabāko rezultātu un nepārmaksāt. Viņuprāt, tas palīdzēs veidot saikni starp servisu un klientu, kas ir svarīgi ikvienam uzņēmumam.
Jāpiebilst, ka autoservisus iespējams novērtēt «Autoservisu ceļvedī» .
Atsauksmes par «Anru motors» servisu:
Saistītās ziņas
FOTO: Atklāj vēl vienu apskates objektu, kas veltīts Jelgavas mašīnbūves tradīcijām