Pakalpojuma sniedzējs
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestāde “Jelgavas sociālo lietu pārvalde”.
Pakalpojuma īss apraksts
Lietišķās uzvedības analīzes (ABA) terapijas pakalpojuma (turpmāk – ABA pakalpojums) mērķis ir sniegt atbalstu personai ar invaliditāti no 2 līdz 18 gadu vecumam, personas uzvedības korekcijai, komunikācijas prasmju un valodas attīstīšanai. ABA pakalpojums ietver 10 nodarbības.
Pakalpojuma saņēmējs
Persona ar invaliditāti no 2 līdz 18 gadu vecumam.
Veidlapas
Iesniegums par sociālo pakalpojumu (Nr. 1-10/2.8)
Informācija par personas datu apstrādi
Pieprasīšanas kanāli
e-adrese
e-pasts: soc@soc.jelgava.lv
Pa pastu: Jelgavas sociālo lietu pārvalde, Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, LV-3001;
Klātiene: JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Rehabilitācijas nodaļa (127.kab.), adrese: Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava.
Pieņemšanas laiks: Pirmdiena 9.00-12.00; 15.00-19.00; Trešdiena 9.00-12.00.
Saņemšanas kanāli
Klātiene: pakalpojuma sniegšanas vietā saskaņā ar noslēgto līgumu.
Pakalpojuma saņemšanas procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana.
Personas ar invaliditāti likumiskais pārstāvis iesniedz klātienē vai nosūta pa pastu, vai elektroniski (elektroniski nosūtītam dokumentam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu) iesniegumu (iesniegums par sociālo pakalpojumu (Nr. 1-10/2.8)) par sociālo pakalpojumu un šādus dokumentus:
Pakalpojuma nepieciešamības izvērtēšana.
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes (turpmāk – JVPI) “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” (turpmāk – JSLP) Rehabilitācijas nodaļas sociālais darbinieks pārbauda iesniegtos dokumentus un personas sociālā statusa atbilstību pakalpojuma saņemšanai, reģistrē personas vai tās likumiskā pārstāvja iesniegumu, izvērtē personas vajadzības, aizpildot ”Bērna sociālās situācijas un sociālās funkcionēšanas novērtējuma karti”, un sagatavo lēmuma projektu par ABA pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt.
Lēmumu par ABA pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu pieņem JSLP vadītāja.
Pakalpojuma saņemšana.
JSLP Rehabilitācijas nodaļas sociālais darbinieks sagatavo JSLP lēmuma norakstu, kuru persona vai tās likumiskais pārstāvis var saņemt klātienē, pa pastu vai e-pastu.
Tiesiskais regulējums
Apstrīdēšanas un pārsūdzības procesa apraksts
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” lēmumu var apstrīdēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domē viena mēneša laikā no lēmuma stāšanās spēkā, iesniedzot iesniegumu personīgi (111. kab.) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādē “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, nosūtot pa pastu Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādei “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, LV–3001, elektroniski uz e-pasta adresi soc@soc.jelgava.lv, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, vai e-adresi.
Uzziņas par pakalpojumu
JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Rehabilitācijas nodaļa; adrese: Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava; tālrunis: 63048917; e-pasts: soc@soc.jelgava.lv
Informācija atjaunota 16.05.2025.