No 17. decembra «Latvenergo» Klientu apkalpošanas centrs atradīsies citur – Elektrības ielā 10. Līdz ar pārcelšanos uz citām telpām nākamnedēļ divas dienas centrs būs slēgts.
Ilze Knusle-Jankevica
«Latvenergo» Klientu apkalpošanas reģiona vadītājs Jurģis Vinniņš informē, ka Jelgavas klientu apkalpošanas centrs nākamajā nedēļā divas dienas būs slēgts. 14. decembrī centrs būs slēgts tehnisku iemeslu dēļ, bet 15. decembrī pēdējo dienu klienti tiks pieņemti līdzšinējās telpās Lielajā ielā 22. Savukārt 16. decembrī «Latvenergo» Klientu centrs apmeklētājus nepieņems, bet jau no 17. decembra atradīsies jaunajās telpās Elektrības ielā 10 un strādās pēc ierastā grafika. Tiesa, pirmssvētku dienās centra darba laiks būs par stundu īsāks. «Klientu apkalpošanas centrs tiek pārcelts, lai optimizētu klientiem pieejamos pakalpojumus un apkalpošanu, kā arī samazinātu izmaksas laikā, kad arvien lielāks pakalpojumu klāsts tiek piedāvāts iedzīvotājiem elektroniskajā vidē. Tāpat būtiski, ka jaunās telpas atradīsies ēkā, kas iedzīvotājiem pazīstama kā akciju sabiedrības «Sadales tīkls» administrācija, līdz ar to klientiem būs iespējams vairākus jautājumus risināt vienuviet,» norāda akciju sabiedrības «Latvenergo» Ārējās komunikācijas daļas vadītājs Andris Siksnis. Viņš piebilst, ka līdztekus tam uzņēmums intensīvi paplašina arī telefoniski risināmo jautājumu loku, kā arī nepārtraukti notiek darbs pie kontaktu centra kapacitātes palielināšanas. Atgādinām, ka «Latvenergo» Klientu apkalpošanas centra darba laiks ir: pirmdienās, otrdienās un trešdienās no pulksten 9 līdz 18, ceturtdienās no pulksten 9 līdz 19, bet piektdienās no pulksten 9 līdz 17.