Namu apsaimniekotājs «Jelgavasnekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) izveidojis jaunu saziņas sistēmu, lai nodrošinātu operatīvāku un efektīvāku informācijas apmaiņu un komunikāciju starp uzņēmumu un viņa klientiem. Šobrīd jauno sistēmu jau izmanto ap simts uzņēmuma klientu, informē JNĪP valdes loceklis Juris Vidžis.
Ilze Knusle-Jankevica
Namu apsaimniekotājs «Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) izveidojis jaunu saziņas sistēmu, lai nodrošinātu operatīvāku un efektīvāku informācijas apmaiņu un komunikāciju starp uzņēmumu un viņa klientiem. Šobrīd jauno sistēmu jau izmanto ap simts uzņēmuma klientu, informē JNĪP valdes loceklis Juris Vidžis. «Esam izveidojuši elektronisku sistēmu, kas ļauj mūsu klientiem iegūt informāciju par savas mājas finansiālo stāvokli kopumā, līdzekļu uzkrājumu, veiktajiem remontdarbiem mājā, to izmaksām un citiem ieņēmumiem vai izdevumiem,» idejas būtību skaidro JNĪP vadītājs. Tāpat iedzīvotājiem elektroniski ir iespēja pašiem nodot savu ūdens skaitītāju rādījumus, elektroniski sazināties ar savu mājas vecāko, citiem sistēmā reģistrētajiem mājas dzīvokļu īpašniekiem vai īrniekiem, uzdot jautājumus un izteikt ierosinājumus pārvaldniekam, saņemt noderīgu informāciju, pieprasīt un saņemt rēķinus par JNĪP un SIA «Fortum Jelgava» pakalpojumiem uz savu e-pasta adresi. Turklāt plānots, ka ar laiku elektroniski piedāvāto pakalpojumu klāsts palielināsies.
J.Vidžis norāda, ka šī saziņas forma, kas pēc darbības principa atgādina zināmo portālu «draugiem.lv», ļauj ne vien iedzīvotājiem nodot skaitītāju rādījumus un saņemt informāciju, bet arī JNĪP ātrāk reaģēt uz situāciju. «Bija situācija, kad kādā daudzdzīvokļu mājā vienā no dzīvokļiem notika remontdarbi un tika veikta dzīvokļa pārbūve. Mums par to paziņoja kaimiņi, un mēs, operatīvi reaģējot, konstatējām, ka šie darbi ar mums nemaz nav saskaņoti,» tā J.Vidžis, sakot paldies iedzīvotājiem par atsaucību un to, ka viņi vienaldzīgi nenoskatās uz apkārt notiekošo.
Sistēmā var reģistrēties ikviena dzīvokļa, kura apsaimniekotājs ir JNĪP, pārstāvis. Augustā, izsūtot rēķinus par jūlijā sniegtajiem pakalpojumiem, slēgtajā aploksnē norādīts drošības kods, kurš jāievada, autorizējoties sistēmā. To savukārt var izdarīt JNĪP mājas lapā www.nip.lv. Jāpiebilst, ka drošības kods turpmāk tiks norādīts ikmēneša rēķinā, un tie, kas izlems sistēmā reģistrēties vēlāk, varēs to izdarīt jebkurā laikā.
J.Vidžis uzsver, ka reģistrācija sistēmā nav obligāta un neuzliek iedzīvotājiem nekādus pienākumus, bet gan sniedz iespēju saņemt pakalpojumus elektroniski. «Turklāt saziņa nav anonīma, kā tas nereti ir, ja klients zvana dispečeram,» tā JNĪP valdes loceklis, uzsverot, ka viens no jaunās sistēmas sniegtajiem ieguvumiem ir arī tas, ka starp uzņēmumu un klientiem izveidojas kontakts un komunikācija tiek personificēta.