25.4 °C, 1.9 m/s, 52.3 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāŪdens skaitītāja rādītājus var nodot elektroniski
Ūdens skaitītāja rādītājus var nodot elektroniski
19/08/2010

Namu apsaimniekotājs «Jelgavasnekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) izveidojis jaunu saziņas sistēmu, lai nodrošinātu operatīvāku un efektīvāku informācijas apmaiņu un komunikāciju starp uzņēmumu un viņa klientiem. Šobrīd jauno sistēmu jau izmanto ap simts uzņēmuma klientu, informē JNĪP valdes loceklis Juris Vidžis.

Ilze Knusle-Jankevica

Namu apsaimniekotājs «Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde»
(JNĪP) izveidojis jaunu saziņas sistēmu, lai nodrošinātu
operatīvāku un efektīvāku informācijas apmaiņu un komunikāciju
starp uzņēmumu un viņa klientiem. Šobrīd jauno sistēmu jau izmanto
ap simts uzņēmuma klientu, informē JNĪP valdes loceklis Juris
Vidžis.

 
«Esam izveidojuši elektronisku sistēmu, kas ļauj mūsu klientiem
iegūt informāciju par savas mājas finansiālo stāvokli kopumā,
līdzekļu uzkrājumu, veiktajiem remontdarbiem mājā, to izmaksām un
citiem ieņēmumiem vai izdevumiem,» idejas būtību skaidro JNĪP
vadītājs. Tāpat iedzīvotājiem elektroniski ir iespēja pašiem
nodot savu ūdens skaitītāju rādījumus, elektroniski sazināties ar
savu mājas vecāko, citiem sistēmā reģistrētajiem mājas dzīvokļu
īpašniekiem vai īrniekiem, uzdot jautājumus un izteikt
ierosinājumus pārvaldniekam, saņemt noderīgu informāciju, pieprasīt
un saņemt rēķinus par JNĪP un SIA «Fortum Jelgava» pakalpojumiem uz
savu e-pasta adresi. Turklāt plānots, ka ar laiku elektroniski
piedāvāto pakalpojumu klāsts palielināsies. 

J.Vidžis norāda, ka šī saziņas forma, kas pēc darbības principa
atgādina zināmo portālu «draugiem.lv», ļauj ne vien iedzīvotājiem
nodot skaitītāju rādījumus un saņemt informāciju, bet arī JNĪP
ātrāk reaģēt uz situāciju. «Bija situācija, kad kādā daudzdzīvokļu
mājā vienā no dzīvokļiem notika remontdarbi un tika veikta dzīvokļa
pārbūve. Mums par to paziņoja kaimiņi, un mēs, operatīvi reaģējot,
konstatējām, ka šie darbi ar mums nemaz nav saskaņoti,» tā
J.Vidžis, sakot paldies iedzīvotājiem par atsaucību un to, ka viņi
vienaldzīgi nenoskatās uz apkārt notiekošo.

Sistēmā var reģistrēties ikviena dzīvokļa, kura apsaimniekotājs ir
JNĪP, pārstāvis. Augustā, izsūtot rēķinus par jūlijā sniegtajiem
pakalpojumiem, slēgtajā aploksnē norādīts drošības kods, kurš
jāievada, autorizējoties sistēmā. To savukārt var izdarīt JNĪP
mājas lapā www.nip.lv. Jāpiebilst, ka drošības kods turpmāk tiks
norādīts ikmēneša rēķinā, un tie, kas izlems sistēmā reģistrēties
vēlāk, varēs to izdarīt jebkurā laikā.

J.Vidžis uzsver, ka reģistrācija sistēmā nav obligāta un neuzliek
iedzīvotājiem nekādus pienākumus, bet gan sniedz iespēju saņemt
pakalpojumus elektroniski. «Turklāt saziņa nav anonīma, kā tas
nereti ir, ja klients zvana dispečeram,» tā JNĪP valdes loceklis,
uzsverot, ka viens no jaunās sistēmas sniegtajiem ieguvumiem ir arī
tas, ka starp uzņēmumu un klientiem izveidojas kontakts un
komunikācija tiek personificēta.