11.9 °C, 1.8 m/s, 90.6 %

Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvs

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsSportsAicina uz konferenci par sporta mārketingu
Aicina uz konferenci par sporta mārketingu
16/07/2010

9. un 10. septembrī Rīgā notiks starptautiska konference «Baltijas sporta mārketinga konference 2010», kurā tiks aplūkoti tādi jautājumi kā sponsoru piesaiste, reklāma, sadarbība ar masu medijiem un citi. Piesakoties līdz 15. augustam, dalības maksa ir zemāka, informē konferences rīkotājs, biedrība «Sporta attīstības centrs».

Ilze Knusle-Jankevica

9. un 10. septembrī Rīgā notiks
starptautiska konference «Baltijas sporta mārketinga konference
2010», kurā tiks aplūkoti tādi jautājumi kā sponsoru piesaiste,
reklāma, sadarbība ar masu medijiem un citi. Piesakoties līdz 15.
augustam, dalības maksa ir zemāka, informē konferences rīkotājs,
biedrība «Sporta attīstības centrs».

Konferences mērķis ir dot
iespēju nozares «spēlētājiem» satikties vienkopus, dalīties
pieredzē un zināšanās, mācīties no pieredzējušiem profesionāļiem un
viņu veiksmes stāstiem, kā arī vienam no otra un, protams, dibināt
kontaktus un noslēgt partnerības. Iespējas un problemātika ir
līdzīgas visur – šajos ekonomiskajos apstākļos daži sporta
pasākumi tiek apmeklēti mazāk, bet ir arī
sacensības vai notikumi, kur skatītāju pat ir vairāk kā agrāk,
sponsoru atbalsts lielāks. Tie ir aktuālie jautājumi, kas tiks
pārrunāti konferences laikā.

Konferencē uzstāsies speciālisti ne tikai no
Latvijas, bet arī citām Eiropas valstīm. Šobrīd zināms, ka pirmajā
dienā, 9. septembrī, referēs «KIT Finans un
Transcreditbank»
biznesa konsultants stratēģiskās
vadības jautājumos Uģis Zemturis – par sponsorēšanu kā biznesu,
Eiropas Sponsorēšanas asociācijas «Sponsorship Consulting»
direktors, sponsorēšanas eksperts Briselē, Viljams Fentons – par
krīzes ietekmi uz sponsorēšanas principiem, «Adidas» Krievija/NVS
sporta zīmola mārketinga
komunikāciju
vadītājs Jurģis Ozoliņš – par pasaules tendencēm sporta mārketingā,
«Carlsberg Breweries» un «Carslberg» grupas mārketinga direktors
Kelds Strūdāls – par «Carlsberg» sponsorēšanu (Dānija), Eirolīgas
basketbola kluba «Budiveļņik» ģenerālmenedžeris Gedimins Navikausks
– par to, kā pārdot 1000 sēdvietas (Lietuva), 2009. gada pasaules
čempionāta vieglatlētikā «Sports for Peace» konsultants
sponsorēšanas un mārketinga jautājumos Laurens Lipperheids – par
to, kā organizēt, promotēt un pārdot vienu no lielākajiem sporta
pasākumiem (Vācija).

Otrajā dienā, 10. septembrī, uzstāsies
Eiropas Sponsoringa asociācijas «Sponsorship Consulting» direktors,
pārstāvis Briselē, Viljams Fentons – par to, kā veiksmīgi pārdot
sponsoringa piedāvājumu (Beļģija), «Demarsch» treneris, pārdošanas
vadītājs Jānis Ozoliņš – par to, kā pārdot pasākuma cenu (Latvija),
«Liepa, Skopiņa & BORENIUS» juriste Jevgēnija Andronova – par
reklāmas tiesībām (Latvija), ziņu aģentūras «LETA», Viasat Sport
Baltic žurnālists/dibinātājs Karols Dapkevičius – par mediju un
sporta pārstāvju sadarbību (Latvija/Lietuva). Tiesa, programma vēl
var mainīties, bet tam var sekot līdzi mājas lapā
www.sportsmarketing.lv.

Konferences organizatori informē, ka
piesakot dalību līdz 15. augustam, maksa būs 120 lati plus PVN, bet
vēlāk – 150 lati plus PVN.