9. un 10. septembrī Rīgā notiks starptautiska konference «Baltijas sporta mārketinga konference 2010», kurā tiks aplūkoti tādi jautājumi kā sponsoru piesaiste, reklāma, sadarbība ar masu medijiem un citi. Piesakoties līdz 15. augustam, dalības maksa ir zemāka, informē konferences rīkotājs, biedrība «Sporta attīstības centrs».
Ilze Knusle-Jankevica
Konferences mērķis ir dot iespēju nozares «spēlētājiem» satikties vienkopus, dalīties pieredzē un zināšanās, mācīties no pieredzējušiem profesionāļiem un viņu veiksmes stāstiem, kā arī vienam no otra un, protams, dibināt kontaktus un noslēgt partnerības. Iespējas un problemātika ir līdzīgas visur – šajos ekonomiskajos apstākļos daži sporta pasākumi tiek apmeklēti mazāk, bet ir arī sacensības vai notikumi, kur skatītāju pat ir vairāk kā agrāk, sponsoru atbalsts lielāks. Tie ir aktuālie jautājumi, kas tiks pārrunāti konferences laikā.
Konferencē uzstāsies speciālisti ne tikai no Latvijas, bet arī citām Eiropas valstīm. Šobrīd zināms, ka pirmajā dienā, 9. septembrī, referēs «KIT Finans un Transcreditbank» biznesa konsultants stratēģiskās vadības jautājumos Uģis Zemturis – par sponsorēšanu kā biznesu, Eiropas Sponsorēšanas asociācijas «Sponsorship Consulting» direktors, sponsorēšanas eksperts Briselē, Viljams Fentons – par krīzes ietekmi uz sponsorēšanas principiem, «Adidas» Krievija/NVS sporta zīmola mārketinga komunikāciju vadītājs Jurģis Ozoliņš – par pasaules tendencēm sporta mārketingā, «Carlsberg Breweries» un «Carslberg» grupas mārketinga direktors Kelds Strūdāls – par «Carlsberg» sponsorēšanu (Dānija), Eirolīgas basketbola kluba «Budiveļņik» ģenerālmenedžeris Gedimins Navikausks – par to, kā pārdot 1000 sēdvietas (Lietuva), 2009. gada pasaules čempionāta vieglatlētikā «Sports for Peace» konsultants sponsorēšanas un mārketinga jautājumos Laurens Lipperheids – par to, kā organizēt, promotēt un pārdot vienu no lielākajiem sporta pasākumiem (Vācija).
Otrajā dienā, 10. septembrī, uzstāsies Eiropas Sponsoringa asociācijas «Sponsorship Consulting» direktors, pārstāvis Briselē, Viljams Fentons – par to, kā veiksmīgi pārdot sponsoringa piedāvājumu (Beļģija), «Demarsch» treneris, pārdošanas vadītājs Jānis Ozoliņš – par to, kā pārdot pasākuma cenu (Latvija), «Liepa, Skopiņa & BORENIUS» juriste Jevgēnija Andronova – par reklāmas tiesībām (Latvija), ziņu aģentūras «LETA», Viasat Sport Baltic žurnālists/dibinātājs Karols Dapkevičius – par mediju un sporta pārstāvju sadarbību (Latvija/Lietuva). Tiesa, programma vēl var mainīties, bet tam var sekot līdzi mājas lapā www.sportsmarketing.lv.
Konferences organizatori informē, ka piesakot dalību līdz 15. augustam, maksa būs 120 lati plus PVN, bet vēlāk – 150 lati plus PVN.