23.2 °C, 2.8 m/s, 60.1 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāAptaujā var novērtēt pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darbu
Aptaujā var novērtēt pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darbu
13/11/2012

Lai noskaidrotu iedzīvotāju viedokli par Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darbu un pilnveidotu sniegto pakalpojumu kvalitāti, līdz 30. novembrim jelgavnieki aicināti piedalīties aptaujā. Aizpildīt anketu iespējams gan klātienē, gan elektroniski.

Sintija Čepanone

Lai noskaidrotu iedzīvotāju viedokli par Jelgavas pilsētas
pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darbu un pilnveidotu
sniegto pakalpojumu kvalitāti, līdz 30. novembrim jelgavnieki
aicināti piedalīties aptaujā. Aizpildīt anketu iespējams gan
klātienē, gan elektroniski.

Jelgavas pašvaldība apmeklētāju anketēšanu veic jau kopš 2005.
gada, un tās mērķis ir noskaidrot Klientu apkalpošanas centra darba
vērtējumu un atbilstoši tam pilnveidot un uzlabot pašvaldības
sniegto pakalpojumu kvalitāti iedzīvotājiem, informē pašvaldības
Sabiedrisko attiecību pārvaldē.

Paust savu viedokli jelgavnieki var līdz 30. novembrim – anketu
aizpildīt iespējams klātienē, vēršoties pašvaldības Klientu
apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, vai elektroniski – aptauja
pieejama pašvaldības mājas lapā www.jelgava.lv.

Aptaujas anketā iekļautie jautājumi ļaus noskaidrot jelgavnieku
informētību par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, informācijas
pieejamību un apkalpošanas kvalitāti. Tajā respondentiem jāatbild
uz sešiem jautājumiem, tostarp sniedzot savus ieteikumus Klientu
apkalpošanas centra darba uzlabošanai.

Jāpiebilst, ka iedzīvotāju viedokļa noskaidrošanu ik gadu paredz
Jelgavas pilsētas pašvaldībā ieviestās Kvalitātes pārvaldības
sistēmas standarta (ISO 9001:2008) prasības.

Foto: Ivars Veiliņš