Šonedēļ atsāksies Rakšanas darbu komisijas sēdes – tās notiks pašvaldības iestādes «Pilsētsaimniecība» telpās. Pirmā sēde notiks piektdien, 13. aprīlī.
Rakšanas darbu komisijas sēdes norisināsies katru piektdienu no pulksten 13 līdz 14 Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 16a, 3. stāva zālē. Lai jautājumu izskatītu komisijā, nepieciešami vairāki dokumenti: akceptēta būvniecības ieceres dokumentācija, rakšanas darbu pieteikums, kā arī rakšanas darba vietas satiksmes organizācijas shēma un lēmums par satiksmes aizliegšanu vai ierobežošanu, veicot darbus uz gājēju ietvēm vai ielu brauktuvēm. Jāpiebilst, ka tam jābūt saskaņotam ar «Pilsētsaimniecību», VAS «Latvijas valsts ceļi» Centra reģiona Jelgavas nodaļu un pēc pieprasījuma – arī ar citām iesaistītajām organizācijām, piemēram, SIA «Jelgavas autobusu parku», ja šajā vietā kursē sabiedriskais transports.
Rakšanas darbu pieteikums jāiesniedz «Pilsētsaimniecībā» Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 16a, 2. kabinetā. Veidlapa pieejama mājaslapā www.pilsetsaimnieciba.lv. Sēdes dalībnieki var pieteikties pa tālruni 63048618.
Rakšanas darbu atļaujas, kurām ir beidzies darbu izpildes termiņš, nepieciešams pagarināt noteiktajā kārtībā. Par šo jautājumu interesenti aicināti sazināties ar «Pilsētsaimniecības» Apsaimniekošanas nodaļas vadītāju Rakšanas darbu komisijas priekšsēdētāju Imantu Auderu pa tālruni 63084479.
Foto: no «Jelgavas Vēstneša» arhīva