28.9 °C, 3.6 m/s, 27.9 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijāAudita laikā konstatē, ka ar zaļo «Karotīti» marķētie produkti atbilst noteiktajām prasībām
Audita laikā konstatē, ka ar zaļo «Karotīti» marķētie produkti atbilst noteiktajām prasībām
16/05/2008

Visi audita laikā pārbaudītie ar zīmi «Kvalitatīvs produkts Latvija» marķētie produkti un tajos izmantoto izejvielu izcelsme atbilst sabiedriskās organizācijas «Mārketinga padome» pamatnolikumā noteiktajām prasībām.

Visi audita laikā pārbaudītie ar zīmi «Kvalitatīvs
produkts Latvija» marķētie produkti un tajos izmantoto izejvielu
izcelsme atbilst sabiedriskās organizācijas «Mārketinga padome»
pamatnolikumā noteiktajām prasībām.

 

Noslēdzies ikgadējais iekšējais audits
preču zīmes «Kvalitatīvs produkts» jeb tautā sauktās zaļās
«Karotītes» produktu izcelsmes kontrolei.

Šogad to veica divas starptautiski
atzītas auditoru kompānijas – SIA «Bureau Veritas Latvia» un SIA
«Det Norske Veritas Latvia».

Par 2007. gada auditu slēdzienu saņēma
12 augu izcelsmes un deviņi dzīvnieku izcelsmes ražotāji. «Bureau
Veritas Latvia» veica augu izcelsmes pārtikas produktu izejvielu
auditu un «Det Norske Veritas Latvia» veica dzīvnieku izcelsmes
pārtikas produktu izejvielu auditu.

Dārzkopības produkciju ražojošo uzņēmumu
faktisko pārbaudi veica Dārzkopības asociācijas eksperti kopā ar
Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) speciālistiem, ņemot vērā
īpašo ražošanas specifiku.

Zīme «Kvalitatīvs produkts» ir piešķirta
35 ražotājiem un kopā apvieno 222 produktus. «Mārketinga padome»
kopā ar auditoru kompānijām veic ikgadējus pārtikas produktu
ražotāju pārbaudes. Pārbaudes tika veikta saskaņā ar biedrības
«Mārketinga padome» 2004. gada 17. jūnijā apstiprināto preču zīmes
«Kvalitatīvs produkts» pamatnolikumu.

«Arvien vairāk cilvēku pievērš uzmanību
patērēto produktu dabiskumam, kvalitātei un sastāvam. Tomēr lielākā
daļa iedzīvotāju produktu marķējumā iekļauto informāciju neuztver
pilnībā, tādēļ zīme «Kvalitatīvs produkts» viennozīmīgi palīdz
patērētājiem orientēties plašajā produktu klāstā, ikdienas produktu
izvēlē paļaujoties uz zaļo «Karotīti»,» sacīja «Mārketinga padomes»
direktore Ingūna Gulbe.

www.LETA.lv