3.6 °C, 0.8 m/s, 93.9 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāAutobusā atstātās mantas šoferi nodod dispečeram
Autobusā atstātās mantas šoferi nodod dispečeram
09/07/2013

«Gribu pateikt lielu paldies 1. maršruta autobusa šoferītim par to, ka manai deviņgadīgajai meitai atdeva mobilo telefonu, kuru viņa bija pazaudējusi autobusa 1. maršrutā, braucot no Ozolnieku vidusskolas. Mēs tiešām necerējām, ka atgūsim mobilo telefonu,» pateicību SIA «Jelgavas Autobusu parks» (JAP) autobusa vadītājam ar «Jelgavas Vēstneša» starpniecību vēlas pateikt Danielas mamma Inga.

Sintija Čepanone

«Gribu pateikt lielu paldies 1.
maršruta autobusa šoferītim par to, ka manai deviņgadīgajai meitai
atdeva mobilo telefonu, kuru viņa bija pazaudējusi autobusa 1.
maršrutā, braucot no Ozolnieku vidusskolas. Mēs tiešām necerējām,
ka atgūsim mobilo telefonu,» pateicību SIA «Jelgavas Autobusu
parks» (JAP) autobusa vadītājam ar «Jelgavas Vēstneša» starpniecību
vēlas pateikt Danielas mamma Inga.

Tā kā Inga vēstulē bija norādījusi
mobilā telefona pazaudēšanas datumu, autobusa maršrutu un
izbraukšanas laiku, noskaidrot šoferi, kurš uzmeklējis nozaudētā
telefona īpašnieci, nebija grūti.

«Šajā gadījumā tas bija par labāko JAP
šoferi pilsētas pārvadājumos februārī atzītais autobusa vadītājs
Ints Kunrads,» informē JAP Pārvadājumu nodaļas vadītāja Viktorija
Ļubļinska. Viņa norāda, ka pēc pateicības saņemšanas šis autobusa
vadītājs atbalstīts arī materiāli, kā arī par šo pozitīvo faktu
informēti pārējie JAP šoferi.

«Jāpiebilst, ka mūsu darba pieredzē jau
ir līdzīgi gadījumi. Visus autobusos atrastos priekšmetus, protams,
ja tos nav piesavinājies kāds negodprātīgs pasažieris, autobusa
vadītāji nodod dispečeriem. Tādējādi, ja kādam braucējam autobusā
kas pazudis, viņš var zvanīt JAP dispečeram pa diennakts tālruni
63045945,» tā V.Ļubļinska, piebilstot, ka visbiežāk pasažieri
autobusā aizmirst lietussargus, mobilos telefonus,
maisiņus.