Šonedēļ pilsētā sākts bedrīšu remonts, izmantojot karsto asfaltu. Pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns prognozē, ka līdz 15. maijam visi darbi būs pabeigti.
Sintija Čepanone
«Līdz šim pilsētā tika aiztaisītas avārijas bedres, kas ir dziļākas par pieciem centimetriem, tieši tādēļ bija vērojama situācija, ka lielākas bedres tiek aiztaisītas, bet mazākās tajā pašā ielā – ne. Avārijas bedres tika likvidētas, lai autovadītājiem būtu drošāk pārvietoties un asajās bedrēs nebojātu automašīnas, taču šonedēļ sākta visu bedrīšu lāpīšana, jo, pirmkārt, tam ir atbilstoši laika apstākļi, otrkārt, piegādātāji sākuši piedāvāt emulsiju, līdz ar to labot ceļa segumu varam sākt ar karsto asfaltu,» stāsta A.Baļčūns, piebilstot, ka avārijas bedrēm šo tehnoloģiju nevarēja pielietot, jo karstais asfalts vēl nebija pieejams, taču avārijas bedres atbilstoši prasībām vajadzēja likvidēt.
Šos darbus saskaņā ar līgumu veic SIA «Kulk», un asfalta seguma remonts jāpabeidz līdz 15. maijam. Kā stāsta SIA «Kulk» ražošanas direktors Artūrs Ošenieks, bedrītes ar karsto asfaltu iespējams aiztaisīt kvalitatīvāk, jo emulsija, kas šajā procesā tiek izmantota, ir kā saistviela, kas «salīmē» veco un jauno asfaltu. «Vispirms bedre tiek izpūsta ar gaisu, tad ar emulsiju, bet pēc tam tā tiek aizdarīta ar karsto asfaltu,» tehnoloģiju ieskicē A.Ošenieks
A.Baļčūns norāda, ka tiks salabotas visas ielas, kurās nepieciešams aizlāpīt bedrītes, tostarp vēlreiz pārbaudītas avārijas bedres un nepieciešamības gadījumā novērsti defekti. Kopumā šajā gadā tiek plānots salabot 13 000 kvadrātmetru asflatbetona bedrīšu, savukārt pagājušajā pavasarī bija nepieciešams saremontēt apmēram 17 000 kvadrātmetru bedrīšu. Darbus paredzēts pabeigt mēneša laikā.
Foto: Ivars Veiliņš