Tuvākajā laikā Rūpniecības – Filozofu – Dambja ielas krustojumā tiks pabeigti galvenie būvdarbi. Tad atliks vēl uzstādīt luksoforus un ielu apgaismojumu, bet jau augusta beigās Rūpniecības ielas posma rekonstrukcija būs pabeigta.
Ilze Knusle-Jankevica
Pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns informē, ka ceļa braucamās daļas remontdarbi tuvojas finišam. Jau ir izbūvēti pieslēgumi ūdensvadam, gājēju celiņi un autobusu pieturas gandrīz jau pabeigtas, vēl atliek sakārtot ielas braucamo daļu un uzstādīt luksoforus, ielu apgaismojumu.
Būvdarbu veicēja, ceļu būvuzņēmuma «Igate», valdes priekšsēdētājs Māris Peilāns lēš, ka galvenie būvdarbi tiks pabeigti jau nākamnedēļ, ja vien nebūs kādas neparedzētas aizķeršanās. «Gribam pabeigt pēc iespējas ātrāk, jo darbu laikā šajā posmā satiksme ir apgrūtināta un neērtības izjūt visi,» tā M.Peilāns. Tāpēc darbinieki uz ceļa strādā gan agrāk rītos un vēlāk vakaros, gan brīvdienās.
Būtiski, ka ceļa posma remonts tika pakārtots ūdenssaimniecības attīstības projekta 2. kārtai, kuras laikā SIA «Jelgavas ūdens» izbūvēja ūdensvada un kanalizācijas tīklus Rūpniecības ielas posmā no Filozofu līdz Dambja ielai. «Tas mazliet mums aizkavēja darbu uzsākšanu, bet izdarījām visu, lai darbus nodotu laikā,» piebilst «Igates» vadītājs. Saskaņā ar līgumu darbi jāpabeidz augusta beigās.
Šo abu krustojumu sakārtošanas darbi paredzēti aktivitātē «Satiksmes drošības uzlabojumi apdzīvotās vietās ārpus Rīgas», realizējot Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto projektu «Satiksmes drošības uzlabošana Rūpniecības – Atmodas ielas posmā, Jelgavā». Tā gaitā pie jauna asfalta seguma, gājēju ietvēm, autobusa pieturām un apgaismojuma tiks apmēram 250 metrus garais Rūpniecības ielas posms no Filozofu līdz Dambja ielai, tomēr galvenais akcents tiek likts uz satiksmes drošības uzlabošanu šajā krustojumā, ko gan autovadītāji, gan gājēji atzinuši par bīstamu un nedrošu.
Jāpiebilst, ka šis ir viens no retajiem projektiem, kura iepirkumu konkursa rezultāts netika pārsūdzēts. Līdz ar to darbus varēja uzsākt, kā plānots, maija beigās.
Foto: Ivars Veiliņš