No šodienas darbu sāk Valsts zemes dienesta (VZD) zvanu centrs, kurā varēs vērsties, zvanot uz tālruni 67 038 613, aģentūra LETA uzzināja Tieslietu ministrijas Administratīvajā departamentā.
Arī līdz šim VZD klienti varēja zvanīt uz minēto informatīvo tālruni, taču viņus apkalpoja tikai viens konsultants, līdz ar to līnija bieži bija aizņemta. Turpmāk zvanus uzklausīs četri klientu apkalpošanas konsultanti.
Zvanu centra darbību nodrošinās viens VZD centrālās administrācijas un trīs reģionālo nodaļu klientu apkalpošanas speciālisti, līdz ar to tiks efektīvāk izmantoti VZD resursi.
VZD zvanu centra darba laiks ir darbdienās no plkst.8.30 līdz 17.
Kā ziņots, šī gada sākumā VZD būtiski pagarināja klientu apkalpošanas laikus visās klientu apkalpošanas vietās, kā arī izveidoja klientu apkalpošanas centrus korporatīvajiem klientiem. Arī zvanu centra izveide ir viens no VZD īstenotajiem pasākumiem klientu apkalpošanas efektivitātes uzlabošanai, aģentūrai LETA skaidroja Tieslietu ministrijā.
LETA