17.4 °C, 2.3 m/s, 88.7 %

Pilsētā

Dobeles šoseja gatava ieziemošanai
06/12/2010

Dobeles šosejas rekonstrukcijas darbi rit pēc plāna, un objekts ir gatavs ieziemošanai, portālu www.jelgavasvestnesis.lv informē pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns. Tomēr uzņēmuma «CBS «Igate»» direktors Arnolds Freimanis norāda – ja laiks pieturēsies labs un temperatūra būs daži grādi mīnusos vai ap nulli, vēl daži darbi varētu tikt paveikti.

Ilze Knusle-Jankevica

Dobeles šosejas rekonstrukcijas darbi rit pēc plāna, un
objekts ir gatavs ieziemošanai, portālu

www.jelgavasvestnesis.lv informē
pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs
Baļčūns. Tomēr uzņēmuma «CBS «Igate»» direktors Arnolds Freimanis
norāda – ja laiks pieturēsies labs un temperatūra būs daži grādi
mīnusos vai ap nulli, vēl daži darbi varētu tikt
paveikti.

 

Ceļu būve ir tieši atkarīga no laikapstākļiem, tāpēc tās gaitu
prognozēt nav iespējams, tāpēc arī vēl nav pieņemts galīgais lēmums
darbus pārtraukt un izvest tehniku no objekta. Ja laiks ļaus,
šoziem paredzēts paveikt vēl dažus darbus, piemēram, sakārtot
gājēju ietvi un autobusa pieturu 4. līnijā, uzlabot satiksmes
drošību un sakārtot drenāžu, stāsta A.Freimanis. Lielāki darbi gan
vairs šoziem netiks veikti, visticamāk, rosība objektā atsāksies
pavasarī, kad būs tam piemēroti laikapstākļi.

Portāls http://www.jelgavasvestnesis.lv/ jau
rakstīja, ka šobrīd tiek rekonstruēts Dobeles šosejas posms no Pūra
ceļam līdz Svētes tiltam. Līdz 4. līnijai visā ielas platumā
uzklāta asfalta apakškārta, izbūvēta gājēju ietve. Jāpiebilst, ka
ielas rekonstrukcijas darbi saskaņoti ar maģistrālā ūdensvada
izbūvi posmā no 4. līnijas līdz 6. līnijai.

Dobeles šosejas rekonstrukcija tiek īstenota ar ERAF
līdzfinansējumu, kas paredzēts tranzītielu sakārtošanai. Projekta
«Dobeles šosejas rekonstrukcija Jelgavas pilsētā» summa ir 3,44
miljoni latu ar PVN, no kuriem 85 procenti ir ERAF līdzfinansējums,
trīs procenti – valsts budžeta dotācija un 12 procenti –
pašvaldības līdzfinansējums. 

Foto: Ivars Veiliņš