Šajās dienās sākti sagatavošanās darbi, lai pavasarī, tiklīdz to atļaus laika apstākļi, varētu atsākt Dobeles šosejas posma rekonstrukciju. Pašlaik lielākā uzmanība tiek pievērsta lietus ūdens kanalizācijas sistēmas sakārtošanai, lai nodrošinātu netraucētu ūdens aizplūšanu no ceļa braucamās daļas un tai piegulošās teritorijas novadīšanu.
Sintija Čepanone
«Īpaši aktuāli tas ir, sākoties atkusnim, jo jau pagājušajā gadā būvobjektā bija ļoti augsts gruntsūdens līmenis un traucēta lietus ūdens novadīšana. Laiks, kamēr zeme vēl ir sasalusi, šīs situācijas novēršanai ir piemērotākais,» skaidro pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» vecākā projektu vadītāja Daina Done, norādot, ka tieši tādēļ pašlaik lielākā uzmanība tiek pievērsta lietus ūdens kanalizācijas sistēmas sakārtošanai.
Tādējādi atbilstoši projektam tiek pārtīrīti un padziļināti grāvji, kā arī mainītas vecās un izbūvētas jaunas caurtekas. Šos darbus paveikt jau tagad ir svarīgi, lai izvairītos no šī ielas posma applūšanas, strauji kūstot sniegam.
Līdz ar pavasari Dobeles šosejas posmā no Pūra ceļa līdz Svētes upes tiltam atsāksies intensīvi rekonstrukcijas darbi – posmā no 5. līnijas līdz Svētes upes tiltam tiks pabeigta brauktuves, ietves un ielu apgaismojumu izbūve, kā arī visā posma garumā tiks uzklāta asfalta virskārta, ielu horizontālais marķējums un labiekārtota apkārtne.
«Būtiski, ka paralēli Dobeles šosejas rekonstrukcijai noritēs arī 4. un 6. līnijas asfalta seguma rekonstrukcijas darbi, taču šie darbi jāsaskaņo ar «Jelgavas ūdeni», kas vispirms tur veiks ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu rekonstrukciju,» skaidro D.Done, norādot, ka 4. un 6. līnijas brauktuves segums tiks sakārtots, jo darbu gaitā šīs ielas tiek izmantotas kā darba zonas apbraucamie un piebraucamie ceļi.
Jāatgādina, ka trīs kilometru garā Dobeles šosejas posma rekonstrukcija, piesaistot ERAF līdzekļus, tiek realizēta divās kārtās: pirmajā paredzēts sakārtot Dobeles šoseju posmā no Pūra ceļa līdz 5. līnijai, savukārt otrajā – no 5. līnijas līdz Svētes tiltam. Līdz darbu sezonālajam pārtraukumam, kas sākās pērn 13. decembrī, līdztekus citiem darbiem visā platumā izbūvēta braucamā daļa un ietve ceļa kreisajā pusē līdz 5. līnijai, savukārt no 5. līnijas līdz Svētes tiltam izbūvēta braucamās daļas labā puse.
Foto; Ivars Veiliņš