Siltumapgādes uzņēmums SIA «Fortum Jelgava» arī šomēnes pagarina rēķinu par oktobri apmaksas termiņu – rēķinu klienti var apmaksāt līdz 30. novembrim.
Sintija Čepanone
SIA «Fortum Jelgava» pārstāve Guntra Matisa skaidro, ka no 1. oktobra uzņēmums pārgāja uz jaunu rēķinu sagatavošanas programmu. Jaunos rēķinus klienti saņēma jau oktobrī par septembrī nodrošinātajiem pakalpojumiem. «Diemžēl tas notika ar aizkavēšanos, par ko klientiem atvainojamies. Tā kā rēķinus klientiem nevarējām piegādāt laikā, septembra rēķina apmaksas termiņš tika pagarināts līdz 31. oktobrim, atsevišķiem klientiem – vēl ilgāk,» norāda G.Matisa, piebilstot, ka rēķini ar kavēšanos izsūtīti saistībā ar pāreju uz jauno rēķinu veidošanas programmu un liela datu apjoma pārnešanu jaunā sistēmā.
Šobrīd lielākais darba apjoms ir paveikts, bet joprojām tiek veiktas atsevišķas korekcijas un precizējumi, tādēļ arī šomēnes pagarināts rēķina par oktobri apmaksas termiņš – to var izdarīt līdz 30. novembrim.
«Vēlamies pateikt paldies visiem klientiem, kuri ziņoja par neprecizitātēm, kas bija ieviesušās datu pārnešanas rezultātā,» norāda uzņēmuma pārstāve, jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinot klientus sazināties ar «Fortum» Klientu apkalpošanas centra speciālistiem pa tālruni 63007055, klātienē Pasta ielā 47, 4. stāvā, vai pa e-pastu klienti@fortum.com.
Jāuzsver, ka līdz ar pāreju uz jaunu rēķinu sagatavošanas programmu rēķiniem par siltumenerģiju un sniegtajiem pakalpojumiem ir mainījies gan izskats, gan saturs. Galvenās atšķirības jaunajos rēķinos ir šādas: jauns rēķina numurs – turpmāk rēķinam būs deviņu ciparu numurs, kas jānorāda, veicot maksājumu; jaunums ir klienta numurs – šis ir unikāls numurs katram ēkas dzīvokļa īpašniekam, kurš tāpat kā rēķina numurs jānorāda, veicot maksājumu bankā un internetbankā. Veicot maksājumus JNĪP norēķinu kasēs, jānorāda tikai rēķina numurs; jaunajiem rēķiniem vairs nav noplēšamās daļas; visa informācija par parādu turpmāk tiks iekļauta vienā kopējā rēķinā (arī, piemēram, kārtējais parāds, vienošanās, tiesvedības u.c. ar konkrēto klientu saistīta informācija); parāda apmaksa jāveic atsevišķā maksājumā, norādot attiecīgās vienošanās vai tiesvedības numuru; tie klienti, kuri saņem elektroniskos rēķinus, tos turpmāk saņems no īpaši rēķinu izsūtīšanai izveidotas e-pasta adreses: fortum.rekins@fortum.com. «Lūdzam klientus pievērst uzmanību, lai šī jaunā e-pasta adrese nejauši nenonāk nevēlamo sūtījumu mapē,» tā uzņēmums.