20.4 °C, 1 m/s, 96.3 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāIedzīvotāji aktīvi interaktīvajā kartē «sprauž karodziņus»
Iedzīvotāji aktīvi interaktīvajā kartē «sprauž karodziņus»
05/12/2010

Nedēļas laikā, kopš sākusi darboties pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» izveidotā interaktīvā WEB karte, jau piereģistrējušies 50 lietotāji, kuri informē aģentūru par pamanīto. Arī iesūtīto pieteikumu saturs ir dažāds – ja viens informē, ka daļa ielas nav apgaismota, tad citu neapmierina gājēju ietves platums uz Gaisa tilta. «Jebkurā gadījumā mēs pieņemam visus ziņojumus, jo tas arī sākotnēji ir galvenais mērķis – piefiksēt visas problēmas, un tad skatīties, kā tās varam atrisināt,» skaidro «Pilsētsaimniecības» direktors Andrejs Baļčūns.

Ilze Knusle-Jankevica

Nedēļas laikā, kopš sākusi darboties pašvaldības
aģentūras «Pilsētsaimniecība» izveidotā interaktīvā WEB karte, jau
piereģistrējušies 50 lietotāji, kuri informē aģentūru par pamanīto.
Arī iesūtīto pieteikumu saturs ir dažāds – ja viens informē, ka
daļa ielas nav apgaismota, tad citu neapmierina gājēju ietves
platums uz Gaisa tilta. «Jebkurā gadījumā mēs pieņemam visus
ziņojumus, jo tas arī sākotnēji ir galvenais mērķis – piefiksēt
visas problēmas, un tad skatīties, kā tās varam atrisināt,» skaidro
«Pilsētsaimniecības» direktors Andrejs Baļčūns.

Nedēļas laikā iedzīvotāji iesnieguši ap 50 pieteikumu par
problēmām, kas saistītas ar pilsētas infrastruktūru. Visvairāk
sūdzību ir par nepietiekamu apgaismojumu un caurteku stāvokli.
Iesniegtas arī sūdzības par ielu un ietvju stāvokli, nepieciešamām
ceļa zīmēm vai norādēm, piesārņojumu. «Tā, ko saņemam, ir laba
informācija, lai mēs varētu plānot, kā strādāt. Turklāt, tā kā šie
pieteikumi pēc būtības ir iesniegumi vai sūdzības, plānojam to
iesniedzējiem arī atbildēt – atbildi nosūtīsim uz lietotāja
reģistrēto e-pasta adresi, kā arī pie karodziņa atbildēsim, kā
plānojam risināt konkrēto problēmu,» tā A.Baļčūns.

Protams, pieteikumi ir arī tādi, ko nevar izdarīt uzreiz.
Bet šos ieteikumus plānots saglabāt, un, izstrādājot projektus,
ņemt vērā. Viens no tādiem pieteikumiem, kuru nevar tik vienkārši
atrisināt, ir: uz gaisa tilta pārāk šaura ietve. Bet
«Pilsētsaimniecības» direktors norāda, ka šādi ieteikumi tiks
apkopoti un ņemti vērā, ja, piemēram, radīsies iespēja rekonstruēt
šo ielas posmu, tiltu.

Tomēr desmit darbi jau nodoti izpildei (kartē atzīmēti ar
zilu karodziņu), bet viens jau pabeigts – kādam kociņam uzstādīti
balsti (atzīmēts ar zaļu karodziņu).  

Atgādinām, ka pieteikumu var iesniegt jebkurš reģistrējies
lietotājs, kurš norādījis savu kontaktinformāciju. Lai izvairītos
no ļaunprātīgas rīcības, šobrīd uzlikts limits, cik sūdzību dienā
var iesniegt viens lietotājs – piecas. Karte pieejama interneta
mājas lapā: karte.pilsetsaimnieciba.lv.

Portāls www.jelgavasvestnesis.lv jau
rakstīja, ka iespēja izveidot šādu karti rasta, realizējot
Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta līdzfinansēto
projektu «Pašvaldības un privātās partnerības veicināšana Jelgavas
pilsētas ielu apsaimniekošanā».