«Rakstu sakarā ar vērienīgo maģistrālā ūdensvada rekonstrukcijas projektu Garozas ielā. Projekts pabeigts, Garozas iela puslīdz sakopta, taču aizmirsies ir par Garozas un Aviācijas ielas stūra un tam piegulošās Aviācijas ielas sakopšanu – kas notiks ar šo Aviācijas ielas posmu?» «Jelgavas Vēstnesim» raksta Līga, piebilstot – pārsteidz tas, ka 600 000 vērtā projektā neatrodas vēl pārsimts latu, lai savestu kārtībā gājēju celiņu un pie mājas esošo piebrauktuvi, kura remontdarbu laikā bija tik nepieciešama, lai nodrošinātu satiksmi.
«Jelgavas Vēstnesis» jau rakstīja, ka Garozas ielas sakārtošana noritēja projekta «Melioratīvās sistēmas rekonstrukcija cukura rūpniecības restrukturizācijas skartajās teritorijās Jelgavas pilsētā» gaitā un saskaņā ar to piešķirtos līdzekļus izmantot citiem mērķiem nebija iespējams – tie bija paredzēti tikai lietus ūdens kanalizācijas rekonstrukcijai un ceļa seguma virskārtas atjaunošanai. Un vienlaicīgi, realizējot savu projektu, ūdenssaimniecības komunikācijas sakārtoja SIA «Jelgavas ūdens», lai pēc tam darbu dēļ noasfaltēto Garozas ielu atkal nevajadzētu uzrakt.
Taču dome, izvērtējot situāciju, nolēma piešķirt papildu līdzekļus, lai Garozas ielā posmā no Brīvības bulvāra līdz dzelzceļam brauktuves labajā pusē virzienā uz Garozu uzlabotu apgaismojumu, sakārtotu autostāvvietas pie Cukurfabrikas stacijas, kā arī posmā no Aviācijas ielas līdz dzelzceļam abpus ceļam ar otrreiz izmantojamajiem materiāliem atjaunotu gājēju ietves, kā arī posmu Aviācijas ielā, kas bija kritiskā stāvoklī.
«Lasītājas minētajā Aviācijas ielas posmā no Garozas ielas ietves pirms tam praktiski nebija, taču, izvērtējot šī posma stāvokli, tur, līdzīgi kā gājēju ietvēm Garozas ielā, uzbērts un noblietēts frēzētais asfalts, tādējādi kaut nedaudz uzlabojot pārvietošanās iespējas gājējiem,» skaidro pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» vecākā projektu vadītāja.
Sagatavoja Sintija Čepanone, foto Ivars Veiliņš