Izstrādāta bezmaksas mobilo telefonu aplikācija «Jelgavas pilsētsaimnieks», kas ļauj izteikt priekšlikumus un sūdzības par notiekošo Jelgavā no mobilā tālruņa.
Ilze Knusle-Jankevica
Šī aplikācija ir mobilā pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» un Pašvaldības operatīvās informācijas centra (POIC) administrētās interaktīvās problēmu kartes versija. Ar šīs aplikācijas palīdzību par notiekošo pilsētā ērti var informēt POIC, kas nodrošina informācijas apriti un nodošanu atbildīgajiem dienestiem. Papildus mobilā aplikācija dod iespēju ātri sazināties ar operatīvajiem dienestiem un dažāda veida pakalpojumu sniedzējiem. Aplikācijas aprakstā mājas lapā https://play.google.com/store/apps/details?id=com.luxtechnology.jgcom&hl=lv teikts, ka aplikācijas piedāvātās iespējas ir šādas: vienkārša sūdzības un priekšlikuma iesniegšanas forma ar iespēju pievienot attēlu; atrašanās identifikācija, izmantojot GPS; ātrais zvans Pašvaldības operatīvās informācijas centram – bezmaksas iedzīvotāju atbalsta tālrunis 8787; ātrais zvans Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestam, Valsts policijai un citiem dienestiem; ātra Jelgavas kartes navigācija.
Šo aplikāciju ir novērtējuši četri lietotāji, liekot tikai četras un piecas zvaigznītes (piecu zvaigznīšu sistēmā). Vidējais vērtējums – 4,8 zvaigznītes.
Šobrīd šī aplikācija pieejama telefoniem ar operētājsistēmu Android (2.2 versija un jaunāki), bet, kā norāda POIC vadītājs Gints Reinsons, drīzumā tā būs pieejama arī iPhone un Windows mobile lietotājiem.