18.4 °C, 1.1 m/s, 90 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāIzvedot atkritumus, zaļo zonu vairs neizbraukās
Izvedot atkritumus, zaļo zonu vairs neizbraukās
27/12/2011

«Jelgavas Vēstnesī» vērsās 4. līnijas 3 mājas vecākais Edgars Jegorovs, paužot neizpratni par atkritumu izvedēju šoferu bezatbildīgo rīcību. «Iebrauktuves uz garāžu kooperatīvu «Miezīte» galā ir konteineri, kuros sadzīves atkritumus met 4. līnijas 3. un 15. mājas iedzīvotāji. Agrāk šī iebrauktuve bija drausmīgā stāvoklī, mūždien tur bija bedres, dubļi, peļķes, bet vienlaicīgi ar Dobeles šosejas rekonstrukciju ceļš tika sakārtots, tur uzberot frēzēto asfaltu,» stāsta E.Jegorovs. Taču pašlaik iebrauktuve atkal tiekot izdangāta, un vislielāko postījumu tai nodara smagās mašīnas, kas nodrošina atkritumu izvešanu. «Ceļš ir šaurs, un, izvedot atkritumus, šoferi droši iebrauc zaļajā zonā, lai apgrieztos, radot risas. Tā dēļ uz brauktuves atkal veidojas bedres un uzkalni,» tā mājas vecākais. Viņš vērsies SIA «Kulk», lūdzot nodrošināt, lai atkritumi tiek izvesti, nebojājot ceļa segumu un zaļo zonu, taču tas problēmu nav atrisinājis – vēl aizvien ir atsevišķi šoferi, kas šo lūgumu nav ņēmuši vērā. «Vai tiešām šoferiem ir tik grūti iebraukt vai izbraukt atpakaļgaitā? Ceļš patiesi bija izlīdzināts perfekti, un ir žēl, ka ieguldītais darbs netiek novērtēts,» tā E.Jegorovs, lūdzot atkritumu izvedējiem kļūt atbildīgākiem.

«Jelgavas Vēstnesī» vērsās 4. līnijas 3 mājas vecākais
Edgars Jegorovs, paužot neizpratni par atkritumu izvedēju šoferu
bezatbildīgo rīcību. «Iebrauktuves uz garāžu kooperatīvu «Miezīte»
galā ir konteineri, kuros sadzīves atkritumus met 4. līnijas 3. un
15. mājas iedzīvotāji. Agrāk šī iebrauktuve bija drausmīgā
stāvoklī, mūždien tur bija bedres, dubļi, peļķes, bet vienlaicīgi
ar Dobeles šosejas rekonstrukciju ceļš tika sakārtots, tur uzberot
frēzēto asfaltu,» stāsta E.Jegorovs. Taču pašlaik iebrauktuve atkal
tiekot izdangāta, un vislielāko postījumu tai nodara smagās
mašīnas, kas nodrošina atkritumu izvešanu. «Ceļš ir šaurs, un,
izvedot atkritumus, šoferi droši iebrauc zaļajā zonā, lai
apgrieztos, radot risas. Tā dēļ uz brauktuves atkal veidojas bedres
un uzkalni,» tā mājas vecākais. Viņš vērsies SIA «Kulk», lūdzot
nodrošināt, lai atkritumi tiek izvesti, nebojājot ceļa segumu un
zaļo zonu, taču tas problēmu nav atrisinājis – vēl aizvien ir
atsevišķi šoferi, kas šo lūgumu nav ņēmuši vērā. «Vai tiešām
šoferiem ir tik grūti iebraukt vai izbraukt atpakaļgaitā? Ceļš
patiesi bija izlīdzināts perfekti, un ir žēl, ka ieguldītais darbs
netiek novērtēts,» tā E.Jegorovs, lūdzot atkritumu izvedējiem kļūt
atbildīgākiem.

Lai risinātu šo jautājumu, «Jelgavas Vēstnesis» vērsās pie SIA
«Jelgavas komunālie pakalpojumi» valdes locekļa Alvila Grīnfelda,
kurš iepriekš par problēmu 4. līnijas 3. un 15. mājas pagalmā
nebija informēts. Viņš nekavējoties sazinājās ar atbildīgajiem
darbiniekiem, lai noskaidrotu situāciju un apsekotu norādīto
adresi.

«Jāatzīst, ka jau agrāk bija saņemtas ziņas par šo adresi un ar
šoferiem, kas nodrošina atkritumu izvešanu, situācija pārrunāta.
Acīmredzot ne visi šo aizrādījumu ņēmuši vērā, jo atkritumu
konteineru izvietojums ir patiesi problemātisks,» skaidro
A.Grīnfelds, solot, ka turpmāk šādām problēmām vairs nevajadzētu
būt. «Ar šoferiem vēlreiz esam pārrunājuši situāciju un
aktualizējuši atkritumu izvedēju atbildību neizbraukāt zaļo zonu.
Viņi solīja aizrādījumu ņemt vērā, tādēļ problēmām vairs
nevajadzētu būt,» tā viņš.

Sagatavoja Sintija Čepanone, foto: no E.Jegorova arhīva