8.5 °C, 5.5 m/s, 77.4 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāIzveido plakātu un rosini dzīvot «zaļi»!
Izveido plakātu un rosini dzīvot «zaļi»!
03/02/2012

Lai pievērstu jauniešus saprātīgai dabas resursu izmantošanai un ilgtspējīgai attieksmei pret mūsu planētu, tiek organizēts plakātu konkurss Latvijas jauniešiem «Neizmet. Šķiro!». Darbus var iesniegt līdz februāra beigām, un labākie jau vasarā būs aplūkojami vides reklāmas stendos Latvijas pilsētās.

www.jelgavasvestnesis.lv

Lai pievērstu jauniešus
saprātīgai dabas resursu izmantošanai un ilgtspējīgai attieksmei
pret mūsu planētu, tiek organizēts plakātu konkurss Latvijas
jauniešiem «Neizmet. Šķiro!». Darbus var iesniegt līdz februāra
beigām, un labākie jau vasarā būs aplūkojami vides reklāmas stendos
Latvijas pilsētās.

Kā informē Latvijas Zaļā punkta
Mārketinga un komunikācijas projektu vadītāja Rita Bubina, lai
piedalītos konkursā, 7. – 12. klašu skolēnam jāizveido plakāts, kas
spētu videi draudzīgam dzīvesveidam pievērst arī citus jauniešus,
viņu vecākus un Latvijas sabiedrību kopumā. Konkursa dalībnieki
darbus var iesniegt līdz 29. februārim (pasta zīmogs) Latvijas Zaļā
punkta birojā.

Konkursam iesūtītie darbi tiks
vērtēti divās vecuma kategorijās: 7. – 9. un 10. – 12. klase.
«Labākā darba autors katrā vecuma grupā pēc izvēles saņems dāvanu
karti piedzīvojumam no Davanuserviss.lv vai stipendiju vācu valodas
apguvei Gētes institūtā, savukārt 2. un 3. vietas ieguvējiem
paredzētas veicināšanas balvas. «Tiks pasniegtas arī skatītāju
simpātiju balvas, kuras ieguvēji tiks noskaidroti interneta
balsojumā, kas no 16. līdz 22. martam notiks Gētes institūta mājas
lapā,» stāsta R.Bubina.

Plakātu konkursu Latvijas jauniešiem
«Neizmet. Šķiro!» organizē Latvijas Zaļais punkts, vides reklāmas
operators «JCDecaux Latvija», reklāmas aģentūra «MOOZ», kā arī
Gētes institūts Rīgā. Konkursa darbi jāiesūta līdz februāra beigām,
marta vidū iesūtītie plakāti būs apskatāmi un novērtējami mājas
lapā: www.goethe.de/riga, bet labākos darbus 2012. gada vasarā
izstādīs vides reklāmas stendos dažādās Latvijas
pilsētās.

R.Bubina stāsta, ka uzņēmums
«JCDecaux Latvija» ir sagatavojis izglītojošu materiālu par to, kā
veidot profesionālu vides reklāmas plakātu, bet reklāmas aģentūras
«MOOZ» ieteikumi palīdzēs jaunajiem māksliniekiem saprast, kā
veidot uzrunājošu un iesaistošu sociālo reklāmu. Izglītojošie
materiāli un konkursa nolikums pieejams internetā:
www.zalais.lv/lv/vides_izglitiba/.

Savukārt, lai iepazītos ar
interesantiem Vācijas sociālās vides reklāmas plakātiem, līdz 31.
martam var apmeklēt plakātu izstādi «Klauss Štēks. Nekas nav
atrisināts» Gētes institūtā Rīgā, kā arī filmu vakarus «Klimats.
Kultūra. Pārmaiņas». Plašāka informācija –
www.goethe.de/riga.