Karjeras portāls Prakse.lv sadarbībā ar Latvijas Darba devēju konfederāciju (LDDK) izsludina konkursu «Zinošākā skola», kura mērķis ir izglītot skolēnus un studentus darba aizsardzības jautājumos. Piedaloties konkursā, dalībniekiem būs jāspēlē atraktīva mācību datorspēle, kurā jaunieši varēs iejusties darbinieku lomās un risināt vairāk nekā simts dažādas darba aizsardzības epizodes septiņos Latvijas uzņēmumos.
www.jelgavasvestnesis.lv
Prakse.lv vadītājs Jānis Logins informē, ka iesaistīties konkursā aicināti vispārējo izglītības iestāžu vidusskolēni, profesionālo vidusskolu audzēkņi, koledžu un augstskolu studenti.
Piedaloties konkursā, dalībniekiem būs jāspēlē atraktīva mācību datorspēle, kurā jaunieši varēs iejusties darbinieku lomās un risināt vairāk kā simts dažādas darba aizsardzības epizodes septiņos Latvijas uzņēmumos. 10. oktobrī tiks noskaidrota skola, kura uzvarējusi konkursā, balvā iegūstot kruīza ceļojumu uz Stokholmu 30 personām un pieredzes apmaiņu darba aizsardzības jautājumos uzņēmumā «Tele2».
«Zinošākā skola» mērķis ir atraktīvā veidā izglītot skolēnus un studentus darba aizsardzības jautājumos. Lai piedalītos konkursā, jauniešiem līdz 10. oktobrim būs jāspēlē datorspēle, kurā tiks risinātas problēmsituācijas lielveikalu tīklā «Rimi», kosmētikas ražotnē «MADARA Cosmetics», telekomunikāciju operatora «Tele2» birojā, «Volvo» servisa centrā, viesnīcā «Europa Royale Hotel», būvniecības uzņēmumā «RE&RE» un datortehnikas uzņēmumā «Hewlett-Packard».
Katrs jaunietis spēli spēlēs individuāli, taču tā iegūtais rezultāts veidos kopvērtējumu mācību iestādei, ko dalībnieks pārstāv. Konkursa uzvarētājskola tiks noteikta, ņemot vērā vidējo iegūto punktu skaitu uz katru spēlētāju, kā arī konkursa dalībnieku skaitu no katras skolas. Spēle pieejama www.prakse.lv/game.
Portāla Prakse.lv vadītājs Jānis Logins norāda: «Pāris mēnešu laikā spēlē ir piedalījušies jau vairāk kā 15 000 jauniešu. Tas apstiprina, ka jauniešiem ir saistoša iespēja mācīties ikdienišķas lietas atraktīvā veidā, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Spēle ir veids, kā ne tikai teorētiski izglītot jauniešus, bet praktiski risināt situācijas uzņēmumā».
«Esam gandarīti, ka reālās ikdienas situācijas mūsu uzņēmumā, kas atspoguļotas datorspēlē, palīdzēs jauniešiem apgūt tik būtisku jomu kā darba aizsardzība. Kvalitāte apvienojumā ar drosmi un radošumu ir «Tele2» vērtības, tāpēc priecājamies atbalstīt iniciatīvu, kas ir gan interaktīva, gan izglītojoša,» uzsver «Tele2» pasākumu mārketinga vadītāja Laura Ozoliņa.