23.5 °C, 3.3 m/s, 59.1 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāJNĪP aicina izmantot piedāvātos e-pakalpojumus
JNĪP aicina izmantot piedāvātos e-pakalpojumus
04/03/2013

Lai pilnveidotu SIA «Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) pakalpojumu klāstu un veicinātu apsaimniekotāja un klientu savstarpējo komunikāciju, padarot to klientiem ērtāku, uzņēmuma apsaimniekoto dzīvokļu īpašniekiem nodrošināta iespēja reģistrēties JNĪP informatīvajā sistēmā un aktuālos jautājumus risināt attālināti. JNĪP aicina izmantot piedāvātos e-pakalpojumus, akcentējot, ka jo sevišķi gripas laikā daudziem šī iespēja var būt nozīmīgs atspaids komunikācijā ar sava daudzdzīvokļu nama apsaimniekotāju.

www.jelgavasvestnesis.lv
    

Lai pilnveidotu SIA «Jelgavas
Nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) pakalpojumu klāstu un veicinātu
apsaimniekotāja un klientu savstarpējo komunikāciju, padarot to
klientiem ērtāku, uzņēmuma apsaimniekoto dzīvokļu īpašniekiem
nodrošināta iespēja reģistrēties JNĪP informatīvajā sistēmā un
aktuālos jautājumus risināt attālināti. JNĪP aicina izmantot
piedāvātos e-pakalpojumus, akcentējot, ka jo sevišķi gripas laikā
daudziem šī iespēja var būt nozīmīgs atspaids komunikācijā ar sava
daudzdzīvokļu nama apsaimniekotāju.

Kā norādīts uzņēmuma mājas lapā,
informācijas sistēmā reģistrēto lietotāju skaita pieaugums
apliecina, ka arvien vairāk JNĪP klientu izvēlas jautājumus risināt
attālināti, izmantojot uzņēmuma piedāvātos e-pakalpojumus. «Šobrīd
jau ļoti daudzi dzīvokļu īpašnieki aktuālos rēķinus par JNĪP un SIA
«Fortum» pakalpojumiem saņem elektroniski uz savu e-pasta adresi,
tāpat mūsu klienti novērtē iespēju pašiem nodot savu
ūdensskaitītāju rādījumus, apmaksāt JNĪP rēķinus, iegūt informāciju
par savas mājas finansiālo stāvokli kopumā, tostarp parādniekiem,
līdzekļu uzkrājumu, veiktajiem remontdarbiem mājā, to izmaksām un
citiem ieņēmumiem vai izdevumiem,» informatīvās sistēmas
priekšrocības ieskicē JNĪP.

Reģistrējoties sistēmā, ikvienam
dzīvokļu īpašniekam tiek nodrošināta iespēja elektroniski
sazināties ar savas mājas vecāko, citiem dzīvokļu īpašniekiem vai
īrniekiem mājā, uzdot jautājumus un izteikt ierosinājumus, kā arī
saņemt noderīgu informāciju no pārvaldnieka. Uz klientu uzdotajiem
jautājumiem JNĪP cenšas atbildēt uzreiz, bet ļoti intensīvas
saziņas gadījumā atbildes sniegšana var aizkavēties līdz trim
(ieskaitot) darba dienām.

«Īpaši aktuāla šī saziņas forma ir
laikā, kad gan JNĪP speciālistus, gan mūsu klientus ir skārusi
gripa, tādēļ, lai aktuālie jautājumi nav jāatliek uz vēlāku laiku,
JNĪP aicina komunicēt, izmantojot informatīvo sistēmu un tur
pieejamo kontaktformu. Tā ir iespēja nepastarpināti risināt
būtiskus ar namu apsaimniekošanu un uzturēšanu saistītus
jautājumus,» norāda uzņēmums.

Lai nodrošinātu sistēmas darbību,
klienta atpazīstamību tajā un informācijas privātuma aizsardzību,
JNĪP apsaimniekoto māju iedzīvotājiem jāreģistrējas JNĪP mājas lapā
www.nip.lv, norādot savu drošības kodu un strādājošu e-pasta
adresi.

Individuālais drošības kods norādīts uz
JNĪP sagatavotā ikmēneša rēķina – to var redzēt augšējā labajā
stūrī. Būtiski piebilst, ka reģistrācija neuzliek nekādus
pienākumus nevienam personīgi, bet dod iespēju izmantot daudz
ērtākos e-pakalpojumus, kuru klāstu, ņemot vērā arī dzīvokļu
īpašnieku ieteikumus, apsaimniekotājs turpina
paplašināt.

JNĪP atgādina, ka ikviens klients tāpat
kā līdz šim gaidīts arī klātienē JNĪP Klientu daļā Pulkveža Brieža
ielā 26, kas iedzīvotāju ērtībām strādā katru darba dienu bez
pusdienas pārtraukuma.