Lai pilnveidotu SIA «Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) pakalpojumu klāstu un veicinātu apsaimniekotāja un klientu savstarpējo komunikāciju, padarot to klientiem ērtāku, uzņēmuma apsaimniekoto dzīvokļu īpašniekiem nodrošināta iespēja reģistrēties JNĪP informatīvajā sistēmā un aktuālos jautājumus risināt attālināti. JNĪP aicina izmantot piedāvātos e-pakalpojumus, akcentējot, ka jo sevišķi gripas laikā daudziem šī iespēja var būt nozīmīgs atspaids komunikācijā ar sava daudzdzīvokļu nama apsaimniekotāju.
www.jelgavasvestnesis.lv
Kā norādīts uzņēmuma mājas lapā, informācijas sistēmā reģistrēto lietotāju skaita pieaugums apliecina, ka arvien vairāk JNĪP klientu izvēlas jautājumus risināt attālināti, izmantojot uzņēmuma piedāvātos e-pakalpojumus. «Šobrīd jau ļoti daudzi dzīvokļu īpašnieki aktuālos rēķinus par JNĪP un SIA «Fortum» pakalpojumiem saņem elektroniski uz savu e-pasta adresi, tāpat mūsu klienti novērtē iespēju pašiem nodot savu ūdensskaitītāju rādījumus, apmaksāt JNĪP rēķinus, iegūt informāciju par savas mājas finansiālo stāvokli kopumā, tostarp parādniekiem, līdzekļu uzkrājumu, veiktajiem remontdarbiem mājā, to izmaksām un citiem ieņēmumiem vai izdevumiem,» informatīvās sistēmas priekšrocības ieskicē JNĪP.
Reģistrējoties sistēmā, ikvienam dzīvokļu īpašniekam tiek nodrošināta iespēja elektroniski sazināties ar savas mājas vecāko, citiem dzīvokļu īpašniekiem vai īrniekiem mājā, uzdot jautājumus un izteikt ierosinājumus, kā arī saņemt noderīgu informāciju no pārvaldnieka. Uz klientu uzdotajiem jautājumiem JNĪP cenšas atbildēt uzreiz, bet ļoti intensīvas saziņas gadījumā atbildes sniegšana var aizkavēties līdz trim (ieskaitot) darba dienām.
«Īpaši aktuāla šī saziņas forma ir laikā, kad gan JNĪP speciālistus, gan mūsu klientus ir skārusi gripa, tādēļ, lai aktuālie jautājumi nav jāatliek uz vēlāku laiku, JNĪP aicina komunicēt, izmantojot informatīvo sistēmu un tur pieejamo kontaktformu. Tā ir iespēja nepastarpināti risināt būtiskus ar namu apsaimniekošanu un uzturēšanu saistītus jautājumus,» norāda uzņēmums.
Lai nodrošinātu sistēmas darbību, klienta atpazīstamību tajā un informācijas privātuma aizsardzību, JNĪP apsaimniekoto māju iedzīvotājiem jāreģistrējas JNĪP mājas lapā www.nip.lv, norādot savu drošības kodu un strādājošu e-pasta adresi.
Individuālais drošības kods norādīts uz JNĪP sagatavotā ikmēneša rēķina – to var redzēt augšējā labajā stūrī. Būtiski piebilst, ka reģistrācija neuzliek nekādus pienākumus nevienam personīgi, bet dod iespēju izmantot daudz ērtākos e-pakalpojumus, kuru klāstu, ņemot vērā arī dzīvokļu īpašnieku ieteikumus, apsaimniekotājs turpina paplašināt.
JNĪP atgādina, ka ikviens klients tāpat kā līdz šim gaidīts arī klātienē JNĪP Klientu daļā Pulkveža Brieža ielā 26, kas iedzīvotāju ērtībām strādā katru darba dienu bez pusdienas pārtraukuma.