No šodienas, 20. maija, SIA «Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) klientiem, kas reģistrējušies uzņēmuma informatīvajā sistēmā, piedāvā jaunu pakalpojumu – iespēju elektroniski uzdot jautājumus un saņemt atbildes arī no SIA «Fortum», SIA «Jelgavas ūdens», pašvaldības iestādes «Pilsētsaimniecība» un SIA «Jelgavas komunālie pakalpojumi».
Ligita Lapiņa
SIA «Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) no šodienas klientiem, kas reģistrējušies uzņēmuma informatīvajā sistēmā, piedāvā jaunu pakalpojumu – iespēju elektroniski uzdot jautājumus un saņemt atbildes arī no SIA «Fortum», SIA «Jelgavas ūdens», pašvaldības iestādes «Pilsētsaimniecība» un SIA «Jelgavas komunālie pakalpojumi».
Līdz šim operatīva informācijas apmaiņa tika nodrošināta par jautājumiem, kas ir daudzdzīvokļu namu apsaimniekotāja kompetencē. Taču virkne dzīvokļu īpašnieku uzdoto jautājumu skāra ne tikai nama apsaimniekotāja, bet arī citu pakalpojumu sniedzēju funkcijas, tādējādi jautājums tika pāradresēts atbilstoši kompetencei un klientam to nācās risināt pie konkrētā pakalpojumu sniedzēja, kas prasīja lieku laika patēriņu.
Tāpēc, pilnveidojot to pakalpojumu klāstu, kas pieejami elektroniski, JNĪP piedāvā klientiem uzdot sev interesējošos jautājumus arī SIA «Fortum», SIA «Jelgavas ūdens», pašvaldības iestādes «Pilsētsaimniecība» un SIA «Jelgavas komunālie pakalpojumi», vēsta informācija namu apsaimniekotāja mājaslapā. «Līdz ar to būs izslēgta iespēja, ka klients no viena pakalpojumu sniedzēja tiek sūtīts pie cita, nereti atbildi uz aktuālo jautājumu tā arī negūstot,» teiks JNĪP mājaslapā.
Reģistrēties uzņēmuma informatīvajā sistēmā iespējams JNĪP mājas lapā www.nip.lv sadaļā E-lietas/Dzīvokļu īpašniekiem, norādot savu drošības kodu un e-pasta adresi. Individuālais drošības kods norādīts uz JNĪP sagatavotā ikmēneša rēķina – to var redzēt augšējā labajā stūrī.
Būtiski piebilst, ka reģistrācija neuzliek nekādus pienākumus nevienam personīgi, bet dod iespēju izmantot daudz ērtākos e-pakalpojumus.