Rakstnieks Jānis Joņevs paplašinājis savu ampluā un kļuvis par reklāmas seju – viņš reklamē literāro žurnālu «Latvju Teksti». Viņš gan portālam www.jelgavasvestnesis.lv atklāj, ka tā nav viņa pirmā pieredze reklāmā.
Ilze Knusle-Jankevica
«Man to piedāvāja žurnāla galvenais redaktors Jānis Ozoliņš. Nodomāju, ka tas ir tā vērts un kāpēc gan nē?» stāsta rakstnieks. Reklāmas fotogrāfijā J.Joņevs tur rokās žurnālu «Jelgavas Teksti» un uz tās ir aicinājums cilvēkiem abonēt šo žurnālu. «Cilvēki grāmatās biežāk runā atklāti nekā dzīvē. Lasos var piedzīvot to, ko citādi nepiedzīvotu. Lasot var uzzināt to, kas noticis ar tevi. Var uzzināt, ka ar citiem noticis tas pats. Tad kļūst mazāk vientuļi,» mudinot lasīt, saka rakstnieks.
Rakstnieks, romāna «Jelgava 94» autors atzīst, ka reklāmai piekritis tāpēc, ka žurnāla redaktoru pazīst personīgi, nevis domājot, ka tādā veidā veicinās savas grāmatas pārdošanas apjomus. «Neraujos kaut kā fotografēties,» piebilst J.Joņevs.
J.Joņevs portālam www.jelgavasvestnesis.lv atzīst, ka šī nav pirmā reize, kad viņš piedalās reklāmā. «Kaut kad jaunībā mūsu reklāmas aģentūra piedalījās Pasaules Dabas fonda reklāmas kampaņā. Tas bija brīvprātīgi, mums par to neko nemaksāja,» stāsta Jānis.
Jāpiebilst, ka viņš jau gadus desmit strādā reklāmas jomā, šobrīd viņa darba vieta ir aģentūra «!Mooz», kuras vadītājs ir spilgtā personība Ēriks Stendzenieks.
Saistītās ziņas
J.Joņevs: «Esmu pēcdzemdību depresijā»
Joņevs: «Toreiz izkauties Jelgavā uz ielām nebija problēmu» (+VIDEO)
«Komponistus māca, gleznotājus māca, rakstniekus nemāca»