Jelgavniece modele Karlīna Caune atkārtoti izraudzīta par kosmētikas zīmola «MAC Cosmetics» reklāmas seju. «Šī jau ir trešā kampaņa, kas ir iznākusi ar Karlīnu, un tas apliecina, ka «MAC» kompānijai Karlīna ļoti patīk. Tas ir ļoti augsta profesionālisma apliecinājums, ja kāds turpina modeli izvēlēties atkārtoti,» norāda Karlīnas bijušās modeļu aģentūras «2bmodels» vadītājs Agris Blaubuks.
Ilze Knusle-Jankevica
Portāls www.jelgavasvestnesis.lv jau rakstīja, ka maijā K.Caune kļuva par kosmētikas zīmola «MAC Cosmetics» vasaras kolekcijas «Temperature Rising» seju, un tikai mēnesi vēlāk viņa atkal izvēlēta par šī zīmola modeli. Turklāt tie nav visi Karlīnas pēdējā laika sasniegumi. «19. augustā oficiāli veikalu plauktos parādīsies «Givenchy» jaunā kosmētika, kur arī reklāmas seja ir Karlīna. Modes pasaulē tieši darbs ar «Givenchy» tiek vērtēts izcili augstu,» portālam www.jelgavasvestnesis.lv norāda A.Blaubuks. Kā minēts šīs kolekcijas pavadrakstā, Karlīna «Givenchy» «Soir D’Exception Fall 2013» kampaņai izraudzīta savu mejastātisko, bet aso sejas vaibstu dēļ.
Pēdējie sasniegumi liecina, ka Karlīnas modeles karjera strauji virzās augšup. «Zinu, ka Karlīnas sapnis ir pēc iespējas ātrāk sākt strādāt ar «Victoria Secret»,» atklāj A.Blaubuks, piebilstot, ka, viņaprāt, Karlīnai visaugstākais novērtējums varētu būt tas, ja viņa kļūtu par kādas lielas kosmētikas vai smaržu kampaņas exclusive seju.
Foto: frontrow.lv un twitter.com
Saistītie raksti
Karlīna Caune ir Kavalli kolekcijas reklāmas seja (+VIDEO)
Karlīna Caune apliecina savu topmodeles statusu