Kāda «Jelgavas Vēstneša» lasītāja vērsās redakcijā, paužot savu viedokli par neērtībām tirdzniecības centrā «Vivo centrs». «Gaisa temperatūra tur ir vienkārši neciešama! Termometrs virs ieejas durvīm rāda pat plus 26, un, ja ņem vērā, ka veikalā iepērkas cilvēki virsdrēbēs, tad kur te ir loģika?!» tā jelgavniece. Viņasprāt, gaisa temperatūras pazemināšana ir ne tikai pircēju, bet arī paša veikala interesēs, proti, ja cilvēks jūtas komfortabli, viņš veikalā uzkavēsies ilgāk, līdz ar to iespējams, ka arī vairāk nopirks, savukārt, ja telpā ir neciešami karsts, tad viņš centīsies pēc iespējas ātrāk tikt ārā no veikala, un tieši tā, pēc lasītājas domām, «Vivo centrā» ir pašlaik.
SIA «Rimi Latvia» vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valnere, iepazīstoties ar lasītājas jautājumu, norāda, ka iepriekš «Vivo centrs» nedz no klientiem, nedz telpu nomniekiem nebija saņēmis informāciju par šādu situāciju tirdzniecības centrā. «Tieši tādēļ, saņemot šo sūdzību, nekavējoties vērsāmies pie kompānijas «YIT Tehsistem», kas šajā tirdzniecības centrā apkalpo siltumiekārtu darbību. No šīs firmas saņēmām skaidrojumu, ka apkures sistēmā pēdējo dienu laikā radušās mehāniskas problēmas. Šobrīd tās jau ir novērstas,» norāda D.Valnere, atvainojoties klientiem par sagādātajām neērtībām.
Viņa skaidro, ka MK noteikumi «Darba aizsardzības prasības darba vietās» reglamentē vispārīgās prasības par to, kādai ir jābūt optimālai temperatūrai darba vietā atkarībā no veicamā darba veida, savukārt uzņēmuma iekšējie standarti paredz, ka ziemas periodā optimālai temperatūrai tirdzniecības centrā «Vivo centrs» ir jābūt amplitūdā no plus 19 līdz 22 grādiem. «Mēs pilnīgi noteikti esam ieinteresēti nodrošināt atbilstošu temperatūru, lai klienti telpās justos komfortabli,» uzsver D.Valnere.
Jāpiebilst gan – pēc tam, kad «Vivo centra» pārstāve «Jelgavas Vēstnesi» informēja, ka tehniskās problēmas ir novērstas, gaisa temperatūra tirdzniecības centrā atsevišķās dienās tomēr rādīja 23 – 25 grādus.
Sagatavoja Sintija Čepanone