Noslēdzies ikgadējais pārdošanas profesionāļu konkurss «Pārdošanas GURU 2009». Šogad par uzvarētāju un ģenerālsponsora «Nordea» bankas dāvātās 500 latu naudas balvas īpašnieku kļuva jelgavnieks Nauris Ligeikis, SIA «Saint-Gobain Celtniecības produkti» projektu vadītājs ar piecu gadu pieredzi aktīvajā pārdošanā (attēlā vidū). Saņemot balvu, Nauris atzina: «Esmu gandarīts par šo panākumu, jo tas ir apliecinājums vairāku gadu darba rezultātam, un tas man dos pozitīvu lādiņu tālākai pārdošanas meistarības izkopšanai.»
Ilze Knusle-Jankevica
SIA «CV-Online Latvija» Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītājs Gints Ģērmanis informē, ka šogad konkursā piedalījās 1162 dalībnieki, no kuriem 10 erudītākie un talantīgākie, pārvarot trīs kvalifikācijas kārtas, tikās finālā. Katram fināla dalībniekam bija jārisina divas pārdošanas situācijas, kas saistītas ar ekonomiskās krīzes smagi skartām nozarēm – nekustamo īpašumu tirgu un medijiem.
Otro vietu ieguva Ansis Birznieks, SIA «Galantus» valdes loceklis, savukārt trešo – Māris Ozoliņš, interneta portāla www.jauniauto.lv dalībnieks.
Vērtējot šī gada konkursa finālistus, Aivis Brodiņš, žūrijas pārstāvis, «CV-Online Latvia» biznesa attīstības vadītājs atzina: «Šī gada konkursa finālisti parādīja, ka ir labi sava amata pratēji un spēj pielāgoties dažādiem izaicinājumiem un pārdošanas situācijām. Visaugstāk tika vērtēti tie finālisti, kuri spēja radoši un elastīgi reaģēt uz negaidītiem situācijas pavērsieniem.» Konkursa žūrija secināja, ka šī gada finālistiem nedaudz pietrūka tā pārdošanas azarta, kas bija novērojams iepriekšējo gadu konkursos, kas ir likumsakarīgi, jo tieši pārdošanas speciālisti jebkurā nozarē šobrīd sakaras ar sarežģītām un bieži vien bezcerīgām situācijām.
Jāpiebilst, ka konkurss «Pārdošanas GURU» notika jau 7. reizi.
Foto: «CV-Online Latvija»