16.1 °C, 3.7 m/s, 85.3 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāLabākais pārdevējs šogad – jelgavnieks
Labākais pārdevējs šogad – jelgavnieks
09/11/2009

Noslēdzies ikgadējais pārdošanas profesionāļu konkurss «Pārdošanas GURU 2009». Šogad par uzvarētāju un ģenerālsponsora «Nordea» bankas dāvātās 500 latu naudas balvas īpašnieku kļuva jelgavnieks Nauris Ligeikis, SIA «Saint-Gobain Celtniecības produkti» projektu vadītājs ar piecu gadu pieredzi aktīvajā pārdošanā (attēlā vidū). Saņemot balvu, Nauris atzina: «Esmu gandarīts par šo panākumu, jo tas ir apliecinājums vairāku gadu darba rezultātam, un tas man dos pozitīvu lādiņu tālākai pārdošanas meistarības izkopšanai.»

Ilze Knusle-Jankevica

Noslēdzies ikgadējais pārdošanas profesionāļu konkurss
«Pārdošanas GURU 2009». Šogad par uzvarētāju un ģenerālsponsora
«Nordea» bankas dāvātās 500 latu naudas balvas īpašnieku kļuva
jelgavnieks Nauris Ligeikis, SIA «Saint-Gobain Celtniecības
produkti» projektu vadītājs ar piecu gadu pieredzi aktīvajā
pārdošanā (attēlā vidū). Saņemot balvu, Nauris atzina: «Esmu
gandarīts par šo panākumu, jo tas ir apliecinājums vairāku gadu
darba rezultātam, un tas man dos pozitīvu lādiņu tālākai pārdošanas
meistarības izkopšanai.»

SIA «CV-Online Latvija» Mārketinga un sabiedrisko attiecību
vadītājs Gints Ģērmanis informē, ka šogad konkursā piedalījās 1162
dalībnieki, no kuriem 10 erudītākie un talantīgākie, pārvarot trīs
kvalifikācijas kārtas, tikās finālā. Katram fināla dalībniekam bija
jārisina divas pārdošanas situācijas, kas saistītas ar ekonomiskās
krīzes smagi skartām nozarēm – nekustamo īpašumu tirgu un
medijiem.

Otro vietu ieguva Ansis Birznieks, SIA «Galantus» valdes
loceklis, savukārt trešo – Māris Ozoliņš, interneta portāla
www.jauniauto.lv dalībnieks.

Vērtējot šī gada konkursa finālistus, Aivis Brodiņš, žūrijas
pārstāvis, «CV-Online Latvia» biznesa attīstības vadītājs atzina:
«Šī gada konkursa finālisti parādīja, ka ir labi sava amata pratēji
un spēj pielāgoties dažādiem izaicinājumiem un pārdošanas
situācijām. Visaugstāk tika vērtēti tie finālisti, kuri spēja
radoši un elastīgi reaģēt uz negaidītiem situācijas pavērsieniem.»
Konkursa žūrija secināja, ka šī gada finālistiem nedaudz pietrūka
tā pārdošanas azarta, kas bija novērojams iepriekšējo gadu
konkursos, kas ir likumsakarīgi, jo tieši pārdošanas speciālisti
jebkurā nozarē šobrīd sakaras ar sarežģītām un bieži vien
bezcerīgām situācijām.

Jāpiebilst, ka konkurss «Pārdošanas GURU» notika jau 7.
reizi.

Foto: «CV-Online Latvija»