Jau no februāra vidus «Latvenergo» klienti norēķinu kvīšu vietā saņems klienta karti, kuru turpmāk ērti varēs izmantot, veicot apmaksu par elektroenerģiju.
www.jelgavasvestnesis.lv
Jau no februāra vidus «Latvenergo» klienti norēķinu kvīšu vietā saņems klienta karti, kuru turpmāk ērti varēs izmantot, veicot apmaksu par elektroenerģiju. Uzņēmuma Ārējās komunikācijas daļas vadītājs. Andris Siksnis informē, ka klienta karte būs «Latvenergo» klienta identifikācijas līdzeklis, ar kura palīdzību norēķināšanās procesā, maksājot par elektroenerģiju Latvijas Pasta nodaļās un banku filiālēs, turpmāk varēs ērtāk un operatīvāk veikt maksātāja identifikāciju. Klienta karte nodrošinās arī efektīvu komunikāciju ar Klientu servisu, kas ļaus ātri atrast klientu uzņēmuma datu bāzēs.
Klienta kartes viena puse ietver informāciju par klientu: klienta vārds, uzvārds; klienta līguma numurs; līguma objekta adrese; svītru kods, kurā iekodēta informācija par klienta līgumu.