23.4 °C, 1.8 m/s, 56.7 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijā«Latvijas Pasts» veido modernu Klientu centru un pāriet uz vienotu informatīvo tālruni
«Latvijas Pasts» veido modernu Klientu centru un pāriet uz vienotu informatīvo tālruni
26/06/2019

Veidojot mūsdienīgu Klientu centru ar klientiem ērtiem apkalpošanas principiem, «Latvijas Pasts» pāriet uz vienotu informatīvo tālruni, nodrošinot visā valstī identiskus klientu apkalpošanas standartus. Attālinātās klientu apkalpošanas instrumenti – tālruņa zvani un mobilās īsziņas, e-pasta vēstules un ziņas sociālajos tīklos – līdz ar Klientu centra modernizāciju tiek apkalpoti vienuviet, tādējādi ļaujot izprast klientiem visā Latvijā būtiskos jautājumus par pasta pakalpojumiem, atrast un novērtēt nepilnību cēloņus un sniegt korektu palīdzību klientiem,» informē «Latvijas Pasta» pārstāve Vineta Danielsone.

Viņa skaidro: mūsdienīgs un klientiem
draudzīgs Klientu centra modelis izveidots, ņemot vērā, ka pasta
nodaļu primārais darba uzdevums ir klientu klātienes apkalpošana
attiecīgajā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, bet noslogotākajā
darbalaikā atbildēt uz tālruņa zvaniem visās gandrīz 400 pasta
nodaļās ne vienmēr ir iespējams. Konsultāciju sniegšana pa tālruni
un cita veida attālināta klientu apkalpošana ir īpaši problemātiska
mazajās pasta nodaļās, kur strādā tikai viens darbinieks.

«Komunikācijas pilnveidošana ar klientu ir
mūsu prioritāte, tāpēc esam tajos saziņas kanālos, kur klientam ar
mums sarunāties ir visērtāk. Pārņemot visu pasta nodaļu ienākošos
zvanus, «Latvijas Pastam» izdevies efektīvi uzlabot komunikāciju ar
klientiem, taču jauno sistēmu turpinām pilnveidot, lai tā darbotos
arvien efektīvāk. Šobrīd aktīvi strādājam, lai līdz vasaras beigām
Klientu centra darbalaiks tiktu pielāgots ilgāk strādājošo pasta
nodaļu darbalaikam, nodrošinot saziņu arī pēc tradicionālā
darbalaika beigām,» uzsver «Latvijas Pasta» Klientu centra vadītājs
Kārlis Udrass.

«Latvijas Pasta» Klientu centrs pasta nodaļu
ienākošo zvanu pakāpenisku pārņemšanu uzsāka 2018. gada nogalē, un
šobrīd centralizēta attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās
382 pilna spektra pasta nodaļās. Pārkārtojot līdzšinējos resursus
un uzlabojot efektivitāti, klientu apkalpošanā patlaban strādā 21
klientu apkalpošanas speciālists. Plānots, ka to skaitu tuvākajā
nākotnē papildinās arī virtuālie asistenti. 

Klientu centra kontakti: tālrunis 27008001
vai 67008001, e‑pasta adrese info@pasts.lv – pa šiem kanāliem ar
«Latvijas Pastu» var sazināties darbdienās no pulksten 8 līdz
17.

Foto: «Latvijas pasts»