Pašvaldības aģentūra «Pilsētsaimniecība», sadarbojoties ar Ceļu satiksmes drošības direkciju, izstrādājusi satiksmes organizācijas shēmu Sakņudārza – Dambja ielas krustojumam, lai atrisinātu problēmu, kas veidojas šajā krustojumā.
Sintija Čepanone
Kā norāda «Pilsētsaimniecības» projektu vadītāja Dzidra Staša, Sakņudārza un Dambja ielas krustojums izvietots ļoti tuvu krustojumam Dambja iela – Lielā iela, kur satiksmi regulē luksofors. Transports, kas gaida uz Dambja ielas pie sarkanā luksofora signāla izbraukšanu uz Lielo ielu neievēro, ka stāvēt krustojumā nav atļauts. Savukārt tas traucē izbraukšanu no Sakņudārza ielas un iebraukšanu tajā, kā arī un traucē transporta plūsmu Lielajā ielā pirms krustojuma ar Dambja ielu.
«Pilsētsaimniecība» sadarbībā ar Ceļu satiksmes drošības direkciju izstrādājusi satiksmes organizācijas shēmu Sakņudārza un Dambja ielas krustojumam, lai atrisinātu problēmu, kas veidojas šajā krustojumā. Tas nākotnē varēs kalpot kā piemērs citos krustojumos ar tādām pašām problēmām. «Jauninājums nemaz nav jauninājums, tādu apzīmējumu jau sen pielieto citās valstīs,» akcentē Dz.Staša.
Lai akcentētu krustojuma zonu, kurā transportam nav atļauts apstāties un stāvēt, Sakņudārza ielas un Dambja ielas krustojumā brauktuvju krustošanās vietā uzkrāsots sakrustotu nepārtrauktu dzeltenu līniju laukums. «Autovadītājiem apzīmētajā zonā apstāties un stāvēt aizliegts. Pirms uzbraukšanas uz šīs zonas jāizvērtē, vai varēs to atbrīvot, neapstājoties uz tās; ja tas nav iespējams, jāapstājas pirms apzīmētās zonas,» uzsver Dz.Staša.