7.5 °C, 5.7 m/s, 39.7 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāNo šodienas arī vairākos Jelgavas uzņēmumos var novērtēt servisu
No šodienas arī vairākos Jelgavas uzņēmumos var novērtēt servisu
01/03/2012

No 1. līdz 31. martam Latvijā norisinās kampaņa «Uzslavē labu servisu!», kurā šogad iesaistījies rekordliels skaits uzņēmumu un iestāžu no visas Latvijas. No Jelgavas kampaņā iesaistījies SIA «Jelgavas komunālie pakalpojumi», viesnīca «Jelgava» un bistro «Silva», kā arī banku un apdrošināšanas kompāniju filiāles. Tas nozīmē, ka no šodienas klienti jau var sākt novērtēt šo iestāžu un uzņēmumu servisu.

www.jelgavasvestnesis.lv

No 1. līdz 31. martam Latvijā
norisinās kampaņa «Uzslavē labu servisu!», kurā šogad iesaistījies
rekordliels skaits uzņēmumu un iestāžu no visas Latvijas. No
Jelgavas kampaņā iesaistījies SIA «Jelgavas komunālie pakalpojumi»,
viesnīca «Jelgava» un bistro «Silva», kā arī banku un
apdrošināšanas kompāniju filiāles. Tas nozīmē, ka no šodienas
klienti jau var sākt novērtēt šo iestāžu un uzņēmumu
servisu.

Kampaņai «Uzslavē labu servisu!» šogad
pieteikušies 166 uzņēmumi un iestādes ar gandrīz 2000 klientu
apkalpošanas vietām visā Latvijā, ko ikviens klients martā varēs
uzslavēt par kvalitatīvu klientu apkalpošanu.

Labsserviss.lv vadītāja Unda Krieviņa
informē, ka kampaņas laikā visa sabiedrība tiek aicināta pievērst
lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā un uzslavēt
labu servisu. Starp kampaņas dalībniekiem ir bankas, veikali,
viesnīcas, ēdināšanas un apdrošināšanas uzņēmumi, augstskolas un
daudzu citu nozaru pārstāvji.

Uzņēmumi, kas piedalās kampaņā, savās
klientu apkalpošanas vietās izvieto aicinājumus novērtēt un
uzslavēt saņemto labo apkalpošanu. Uzslavēt var arī, zvanot 1188 un
vērtējot uzņēmumus mājas lapā www.labsserviss.lv.

Tāpat visu martu kampaņas dalībnieku
sniegto klientu servisa profesionālo izvērtējumu veiks servisa
kvalitātes uzlabošanas kompānija «DIVE Latvija», novērtējot to ar
«Noslēpumainās iepirkšanās» pētījuma palīdzību. Kampaņas noslēgumā
tiks apkopotas uzslavas un «DIVE Latvija» vērtējums un 8. aprīlī
tiks paziņoti uzslavētākie uzņēmumi Latvijā.

«Uz Laba servisa mēnesi aicinātu
raudzīties nevis kā uz sacensību, bet kā uz iespēju saņemt
zināšanas, pieredzi, klientu un darbinieku atgriezenisko saiti.
Visi uzņēmumi, kas piedalās Laba servisa mēnesī, jau ar šo
piedalīšanos izaicina paši sevi, un sevis izaicināšana ir izaugsmes
pamatā. Lai mums visiem tas izdodas gan šajā mēnesī, gan arī
ikdienas darbā,» aicina «Swedbank» servisa treneris Gunārs
Caune.

Foto: Ivars Veiliņš