No 1. līdz 31. martam Latvijā norisinās kampaņa «Uzslavē labu servisu!», kurā šogad iesaistījies rekordliels skaits uzņēmumu un iestāžu no visas Latvijas. No Jelgavas kampaņā iesaistījies SIA «Jelgavas komunālie pakalpojumi», viesnīca «Jelgava» un bistro «Silva», kā arī banku un apdrošināšanas kompāniju filiāles. Tas nozīmē, ka no šodienas klienti jau var sākt novērtēt šo iestāžu un uzņēmumu servisu.
www.jelgavasvestnesis.lv
Kampaņai «Uzslavē labu servisu!» šogad pieteikušies 166 uzņēmumi un iestādes ar gandrīz 2000 klientu apkalpošanas vietām visā Latvijā, ko ikviens klients martā varēs uzslavēt par kvalitatīvu klientu apkalpošanu.
Labsserviss.lv vadītāja Unda Krieviņa informē, ka kampaņas laikā visa sabiedrība tiek aicināta pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā un uzslavēt labu servisu. Starp kampaņas dalībniekiem ir bankas, veikali, viesnīcas, ēdināšanas un apdrošināšanas uzņēmumi, augstskolas un daudzu citu nozaru pārstāvji.
Uzņēmumi, kas piedalās kampaņā, savās klientu apkalpošanas vietās izvieto aicinājumus novērtēt un uzslavēt saņemto labo apkalpošanu. Uzslavēt var arī, zvanot 1188 un vērtējot uzņēmumus mājas lapā www.labsserviss.lv.
Tāpat visu martu kampaņas dalībnieku sniegto klientu servisa profesionālo izvērtējumu veiks servisa kvalitātes uzlabošanas kompānija «DIVE Latvija», novērtējot to ar «Noslēpumainās iepirkšanās» pētījuma palīdzību. Kampaņas noslēgumā tiks apkopotas uzslavas un «DIVE Latvija» vērtējums un 8. aprīlī tiks paziņoti uzslavētākie uzņēmumi Latvijā.
«Uz Laba servisa mēnesi aicinātu raudzīties nevis kā uz sacensību, bet kā uz iespēju saņemt zināšanas, pieredzi, klientu un darbinieku atgriezenisko saiti. Visi uzņēmumi, kas piedalās Laba servisa mēnesī, jau ar šo piedalīšanos izaicina paši sevi, un sevis izaicināšana ir izaugsmes pamatā. Lai mums visiem tas izdodas gan šajā mēnesī, gan arī ikdienas darbā,» aicina «Swedbank» servisa treneris Gunārs Caune.
Foto: Ivars Veiliņš